Тақырыпқа танымдық қызығушылықты, оқушының белсенділігін ояту

Шымкент қаласы,
№70 С.Бекбосынов атындағы жалпы орта мектебінің
химия пәні мұғалімі Асанова Асемкул Ужетовна

Сабақтың тақырыбы: Азот
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Периодтық жүйедегі азоттың орнына байланысты оны Ү топ элементі ретінде сипаттау; оқушыларды оның физикалық – химиялық қасиеттерімен таныстыру.
Дамытушылығы: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы арқылы оқушыларды өзіндік жұмысқа дағдыландыру және сараптау, салыстыру қабілеттерін дамыту. Өзін - өзі бақылау мен талдауды іске асыру.
Тәрбиелігі: Дәстүрлі емес оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың химияға танымдық қызығушылығын қалыптастыру, ізгі тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың өту әдісі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, кестелер, тыңайтқыштар т. б.

Жоспары:
І - кезең: “Қызығушылықты ояту.”
( Тақырыпқа танымдық қызығушылықты, оқушының белсенділігін ояту.)
1. Танымдық сұрақтар.
2.”Кім білімпаз?”
ІІ - кезең: “Мағынаны ашу.”
(Жаңа ақпаратпен танысу.)
1. Азоттың табиғатта таралуы, алынуы, физикалық – химиялық қасиеттері.
2. Азоттың қолданылуы, биологиялық рөлі.
ІІІ - кезең: Ой толғау.
(сабақты бекіту және қорытындылау.)
1. Семантикалық карта
2. Аудармашы
3. Сәйкестендіру тест
4. Кубизм әдісі

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, өткен тақырыптарға шолу жасау (9 мин)
ІІІ. Сабақтың теориялық бөлімі (20 мин)
IV. Сабақтың практикалық бөлімі (5 мин)
V. Сабақты бекіту (7 мин)
VІ. Оқушыларды бағалау және үйге тапсырма беру (2 мин)

І - кезең: Қызығушылықты ояту.” Танымдық сұрақтар.
1. “Көп” сөзінің антониміне тілсіз жауды тіркесең, көз алдыңда өзгеремін, қажетті тыңайтқышқа айналамын.
2. Кремний оксидінің табиғатта қандай түрлері кездеседі?
3. ҮА топшасының элементтерін атаңдар.

“Кім білімпаз?”
1. Азот атомының электрондық конфигурациясын жаз.
2. Азот топшасына кіретін элементтер саны?
3. Азот қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді?
4. Құрамында азот болатын маңызды қосылыстарды атаңдар.
5. Азоттың бес валентті оксидіндегі көрсететін тотығу дәрежесі?
6. Азот топшасы орналасқан топ нөмірі.
7. Азоттың сутекті қосылысының атауы?
8. Азот элементінің атомдық массасы қанша?

ІІ.”Мағынаны ашу.”
Табиғатта таралуы
Адам ағзасында – 3, 1 %
(ақуыз, дәрумен, гармон)
Өсімдіктер (ион түрінде)
Топырақта – 0, 01 – 0, 04 %
Азот - өмір элементі

Азотты 1772 ж ағылшын химигі Д.Резерфорд ашқан



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Қазақ тілі пәнін оқыту әдістемесі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мүмкіндіктері
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – технологиясы
СТО стратегияларының элементтерін сабақ барысында қолдану
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқу үрдісінде қолданудың маңызы
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Танымдық белсенділік және дербес іс-әрекет
Танымдық іс-әрекетті белсендіру ерекшеліктері
Оқушының ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру жолдары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Мұғаліммен және сыныптастарымен әңгімелесу - оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал
Танымдық қиындықтарды жеңу дайындығы төмен
Шәкірт жүрегінде елбасына деген сүйіспеншілік сезімін ояту, құрметтеу
Оқушылардың танымдық - шығармашылық белсенділігін арттыру