Бала бағушы құмырсқалар
Құмырсқалар мен адамдардың ұқсастығы.
Құмырсқа. Илеу салады.
Адам. Үй салады.
Құмырсқа. Әр құмырсқаның жүктелген қызметі бар (аналық, аталық, жұмысшы және солдаттық)
Адам. Отбасында әр отбасы мүшесінің атқаратын өз міндеттері бар (ата, әже, ана, әке, бала)
Құмырсқа. Илеуінің микроклиматы өзгермейді, яғни біздің тілімізбен айтар болсақ желдеткіш орнатып қойғандай (ауа ылғалдығы 96, 2% сақталады 30˚ыстықта)
Адам. Ыстықта кондиционер орнатады.
Құмырсқа. Ханша құмырсқаның жанында көптеген нөсерлер оған қызмет етеді.
Адам. Байлар және олардың үй қызметшілері.
Құмырсқа. Илеуінің ішінде бағбан құмырсқалар саңырауқұлақ өсіреді және оның өсуіне қажетті жағдай жасайды. Бұл олардың сүйікті асы болады.
Адам. Бағбан жеміс жидек өсіреді, оны күтіп, баптайды.
Құмырсқа. Жұлдызқұртты тамақтандырып, үздіксіз сауып, одан сөл, шырын алып отырады. сиырына топырақтан қора салады, оған күзетшілерді қояды.
Адам. Сиыр, жылқы, ешкі, түйе сауады, оларды қорада ұстайды, асырайды, қорғайды.
Құмырсқа. Жауынгерлер үлкен жәндікті қулыққа құрылған айла - тәсілімен оп - оңай қолға түсіреді
Адам мергендігімен, ептілігімен, қулығымен аңшылық етеді.
Құмырсқа. Дақылдарды ұнтақтап ұн жасайды, сілекеймен араластырып қамыр илеп, быламық жасап, құндақта жатқан бөпелердің ауызына апарып салады.
Адам. Бидайды тартып, ұн қылады. Ұнды илеп нан пісіреді.
Құмырсқа. Бала бағушы құмырсқалар. Олар таңның атысы, күннің батысы аналық патшаның жатырынан тоқтаусыз туылып жатқан шақалақ тұқымдарды мәпелеп, аялап, жылы орынға жайғастырумен айналысады.
Адам. Балабақша тәрбиешілері ата-анасы жұмыстан келгенше балаларды бағады, тәрбиелейді, күтеді.
Құмырсқа. Құмырсқалар сөйлесіп қана қоймай, олардың тіпті санай алатын қабілеттері де бар.
Адам. Адам сөйлейді, санайды.
Әр қайсымыз құмырсқаларды зерттеуіміз қажет. Олар төрт тұжырымдамадан тұратын, таңғажайып пәлсапаға ие.
Біріншіден, құмырсқалар ешқашан берілмейді. Егер құмырсқалар бір жаққа беттесе, сіздер тоқтатуға тырыссаңыз да, олар міндетті түрде басқа жолын табады. Белгіленген жерге жету үшін кез - келген амалды қолданады.
Екіншіден, құмырсқалар қысты жаз бойы ойлайды. Жаз өмір бақиға созылмайды. Сондықтан да құмырсқалар қысқа арналған азығын жазда жинайды.
Үшіншіден, құмырсқалар жаз туралы қыс бойы ойлайды. Бұл да өте маңызды. Қыс бойы олар өздеріне: Қыс өмір бақи болмайды, біз жақын арада мына жерден шығамыз деп өздерін сабырға шақырады. Егер тағы да суытса, олар тығылады, жылынса, сыртқа шығады. Олар әр кез өзгерістерді жақсыға балап өмір сүреді.
Төртіншіден, қысқа дайындалу үшін қанша құмырсқалар қаншалықты жұмыс істей алса, соншасы жұмыс істейді.
Құмырсқалар жәндіктердің ішінде ең ғажайыбы, өйткені оларда тек адамға тән қасиеттері бар. Тынымсыз еңбек етіп, биік шыңдарға жететін, батыл да, батыр да, ақылды, ұйымшыл, бір - біріне қайырымды жәндіктер. Құмырсқаны көрсеңіз, жанынан жай өтіп кетпей, міндетті түрде жол беріңіз. Кіп - кішкентай болғанымен ол үлкен еңбек етеді, оның бір минут бос уақыты болмайды. Әр адам құмырсқадан үлгі алса, көптеген жеңістерге жетер еді деп ойлаймын. Адамзат, құмырсқаларды қорламайық, оларды қорғайық!
Дайындаған: Асыл.
Әдебиет - ұлттың жаны
Жазушы шығармаларын оқытуды интеграциялаудың жолдарын анықтау
Жолбарыс аулау - қазақтың ата дәстүрі, машықты өнері
ӨТЕБАЙ ТҰРМАНЖАНОВТЫҢ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНЕ ҚОСҚАН ҮЛЕСІ
Қалталылардың экологиясы
Мектепке дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесі
Төрт түлік пірлерінің пайда болуы
Тіл тағдыры – ел тағдыры
Ө.Тұрманжановтың шығармашылық өмір жолымен ақын даралығы
Қазақстандағы лютеpандық шіpкеуінің қызметі
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы