Баған түрінде шығар
Тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері (слайд)
Мақсаты: 1) оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау;
2) есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
3) балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Балалар, шаттық шеңберін құрып бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
Оқушыларды түсті карточкалар арқылы 4 топқа бөліп, орындарына отырғызып сабақты жалғастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7. 14 - бет.
355+98*4*25=10300
45*(70+30)=4500
250*9*40*80=7200000
2199+25*9*4+101=3200
98*4+98*6=980
810:(3*30)+250:(20+30)=14
ІІІ. Жаңа сабақ: № 1 жаттығу есептемей - ақ бөліндінің мәніндегі цифрлар санын анықта.
№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.
2. ә) Баған түрінде шығар. Дұрыстығын тексер.
І топ. 9684: 12
ІІ топ. 4784: 23
ІІІ топ. 94770: 45
ІҮ топ 95883: 31
№ 3 ізденісті талап ететін жаттығу. Оқушылармен талдай отырып шығару.
3. Мектеп жанындағы бақтан 4т 590кг алма және 3т 660кг алмұрт жиналды. Алма жәшіктердің әрқайсысына 15кг - нан, ал алмұрт жәшіктердің әрқайсысына 12 кг - нан бөлініп салынды.
• І топ. 4т 590кг: 15кг
• ІІ топ. 3т660кг: 12кг
• ІІІ топ. 4т 590кг: 15+3т660кг: 12кг
• ІҮ топ 4т590кг - 3т660кг: 12
Әр топқа берілген өрнектер нені білдіретінін түсіндірін.
4. Қысқа дайындау үшін 140кг картоп және одан 7 есе кем сәбіз сатып алынды. Сәбізге қарағанда қанша килограмм картоп артық дайындалды?
Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
140 - х=140: 7
140 - х=20
х=140 - 20
х=120
140 - 120=140: 7
Жауабы: сәбізге қарағанда 120 кг картоп артық дайындалды.
ҮІ. Сабақты пысықтау:
Сабақты пысықтау.
5. Жүк машинасы 1сағатта 15л, ал жеңіл машина 8л жанармай жұмсайды. 5 сағатта жүк машинасы жеңіл машинаға қарағанда жанармайды қанша литр артық жұмсайды.
Есепті шығарудың екі тәсілін тап
Шешуі: 1 - тәсіл (15 - 8) ∙5=35 (л)
2 - тәсіл (15•5)-(8∙5) =35 (л)
Жауабы: 35 л артық жанармай жұмсайды.
6. Есепті шығар.
Арнайы машиналар көшені қардан тазартуға шықты. Бір машина сағатына 2км жолды жолды тазалайды. Ұзындығы 48км көшенің қарын тазалау үшін, 2 қар тазалайтын машинаға қанша сағат жұмыс жасау қажет?
Шешуі: 48: 2: 2=12 (сағ)
Жауабы: 2 қар тазалайтын машинаға 12 сағат қажет.
ҮІІ. Бекіту. №7 Амалдар ретін анықта және есепте.
3430*35+(68832: 16 - 237*12)=121508
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Бағалау, қорыту
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Массив элементіне қатынас жасау тәсілі
Мазмұнды есептер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін кеңейту
Біртекті сызықтық теңдеулер системалары
Шама өлшеу ұғымы
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Құрылымдық антропология
Паскаль тілінің операторлары
Ауызша есептеу тәсілдері
Интерактивті тақтаның информатика пәнін оқытудағы мүмкіндіктері 050111- информатика мамандығы бойынша
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Бетховеннің симфониялық шығармашылығы
Гайдн симфониялық шығармашылығы. туралы