Екі теріс санның қосындысы - теріс сан

Пәні: Математика
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: а) Теріс сандарды қосу алгоритмін білу
ә) Теріс сандарды қосу ережесін есеп шығаруда қолдануға үйрету
б) білімділікке, белсенділікке, өз бетінше жұмыс жасауға, ұқыптылыққа, ізденуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: жаңа білім меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрсету
Сабақтың көрнекілігі: тест тапсырмалары, графикалық диктант
Пәнаралық байланыс: физика

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесіп олардың және сынып бөлмесінің сабаққа әзірлігін тексеру, келмей қалған оқушыларды анықтау.

ІІ Өткен сабақты пысықтау
Кім жүйрік? сәйкестендіру тесті
-(- 27) 27
-(+17) - 17
-(- 25) 25
-(+8) - 8
-(+2, 5) - 2, 5
-(+12, 4) - 12, 4

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.
Мысал. Түсте ауаның температурасы - 30С болды, кешке - 40С - қа өзгерді. Кешке ауаның температурасы неше градус болды? температурасын табу үшін - 3 санына - 4 санын қосу керек.- 3+(- 4)=- 7
В А О
- 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 0 1 2 3 4 5 6 7

Екі теріс санды қосу үшін:
1. Қосылғыштардың модулдерін қосу керек;
2. Шыққан санның алдына минус (-) таңбасын қою керек.
Екі теріс санның қосындысы - теріс сан.
Мысалдар:- 8+(- 5)=- 13
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+в=в+а
Қосудың терімділік қасиеті:(а+в)+с=а+(в+с)
- 2+(- 3) =- 3+(- 2) =5
(- 5+(- 6))+(- 7) =- 5+((- 6)+(- 7))=- 18

Графикалық диктант иә, жоқ
1. Координаталық түзудің бойында - 4, 5 пен - 2 арасында екі бүтін сан бар
2. - 4, 555 - 4, 5
3. Егер - х 0, онда х 0
4. Егер – х болса, ол теріс сан емес
5. Кез келген теріс емес сан теріс саннан кіші
6. Нөл кез келген теріс емес саннан үлкен
7. Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта кескінделеді
8. Егер теріс санның қайсысының модулі үлкен болса, сол сан кіші

Тест жұмысы.
1. Қосуды орында:- 11, 6+(- 4, 8)
А 15, 9
В - 7, 1
С - 16, 4
Д 7, 1
2. Азайтуды орында: - 4, 7+(- 3, 1)
А - 1, 6
В - 7, 8
С. 1, 6
Д - 7, 8
3. Амалды орында: - 5+(- 0, 3)
А - 5, 3
В - 0, 15
С 15
Д 1, 5
4. Амалды орында: - 1, 2+(- 4)
А - 3
В - 5, 6
С 3
Д - 0, 3
5. Теңдеудің түбірін көрсет: |х|+1=4
А - 5; 5;
В - 3; 3;
С - 3
Д 6; - 6

IV Жаңа сабақты бекіту
Деңгейлік тапсырмалар орындау
“А”деңгейі №420есеп I - топқа
№421 есеп II - топқа
№429 есеп ІІІ - топқа
“В” деңгейі
I - топқа №430 есеп 1)- 4)
II - топқа №431 есеп 1)- 3)
ІІІ - топқа №432 есеп 1)- 2)

Сабақты қорытындылау
С деңгейі
№438 есеп
VI Оқушыларды бағалау
Оқушыларды біліміне қарай бағалау (фишкаларды жинау)
VII Үйге тапсырма: №420 -№430 есептер шығару



Ұқсас жұмыстар

Екі теріс санның қосындысы теріс сан
Нақты сандарға қолданылатын амалдар
Нақты сандар және олардың қасиеттері
Мектеп оқушыларына нақты сандарды оқытудың әдістемесі
Математика пәнінен лекция тезистері
Теріс санды теріс санға бөлу
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Теріс Сандар арифмет
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Арифметика және алгебраға тиісті үйірме жұмыстары
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері