Етістік (презентациясымен)2 - классСабақтың тақырыбы

Тақырыбы: Етістік (презентациясымен)
2 - класс
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Мақсаты: Оқушыларға заттың қимылын білдіретін сөздерді айта отырып етістік туралы кеңінен түсінік беру, қоршаған ортадан мысал алып сұрақ қою арқылы табу, әдемі, сауатты жазып, еңбекқор, мейірімді болуға тәрбиелеу.
Міндеттері:
Білімділік: Етістік туралы түсінік беру, оларды сұрақ қою арқылы табуға үйрету, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, сауатылыққа, еңбекқор, мейірімді болуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Жаттығу жұмысы барысында ой өрісін, қиялын дамыту, дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: ойын, сұрақ - жауап, ой - қозғау, шығармашылық тапсырма, семантикалық карта.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, кеспе қағаздар, видео роликтер.

Сабақ барысы:
І. Психологиялық дайындық
Сәлеметсіздер ме қонақтар?
Қайырлы таң достым
Қайырлы таң құрбым
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын.

ІІ. Үй жұмысын тексеру
415 - жаттығу
(Берілген етістіктерді қатыстырып сөйлем ойла )

ІІІ. Үй жұмысын бекіту
Етістік дегеніміз не?
ІV. Жаңа сабақ
Дәптерге күннің жадын, тақырыпты жаздыру
- Көркем жазу.
Суретте берілген жануарлар мен құстардың атын әдемілеп жазу
- Мына кейіпкерлерді танимыз ба? Қане зер салып қарайық
Маша мен аюдың басынан өткен оқиғаларды шешуге көмектесеміз
416 – жаттығуды орындайық
(Берілген сөздердің ішінен етістікті тауып, етістік екенін дәлелде)
Енді, шегені алуға көмектесейік
417 - жаттығу
“Білім керек бәріне” тақырыбына әңгіме құра
Енді, Маша мен аюға үйді сырлауға көмек берейік
418 - жаттығу
Мақта
Мақта - бағалы өсімдік. Одан тамаша талшық алынады. Мақта құнарлы топырақты және ылғалды ұнатады. Ол суармалы жерде өсіріледі. Пісіп жетілген кезде қауашағы ашылады. Одан үлпілдек ақ мақта көрінеді.

Етістіктер: Алынады, ұнатады, өсіріледі, ашылады, көрінеді.
Аюға еденді тазартуға көмектесейік

V. Сергіту сәті
Мақта - бағалы өсімдік
“Машинка” ойыны
Әріптерді рет - ретімізбен айтамыз.
Сөз аяқталса орнынан тұрады.
Тыныс белгі қажет жерде аяқпен жерді тепкілеу
Өлең жолы аяқталса шапалақтау

VІ. Шығармашылық тапсырма.
Ертегі кейіпкерлеріне тән іс - қимылдарды ұйқас түрінде жазу
Арыстан ақырады
Әтеш шақырады
Түйе боздайды
Қой қоздайды
Бақа бақылдайды
Құс шиқылдайды

419 - жаттығу
Жұмбақты жатқа жаз, шешуін тап.
Түнде жортады,
Жарықтан қорқады (Үкі)

VІІ. Бекіту
Маша мен аю қандай құралдарды пайдаланды?
Сол құралды қатыстырып сөйлем ойла.
Семантикалық карта
№------Сөздер------- Зат есім-------- Етістік
1 -------Кітап
2------- оқыды
3------- Ата
4------- қарады
5------- жүгірді

VІІІ Үй тапсырмасы
Ереже жаттау.
Үкі туралы мәлімет жинақтау
ІХ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Жеткіншектік шақта дамудың психологиялық ерекшеліктері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ЕСЕБІ
Бастауыш шет тілі
Ахмет Байтұрсынов өмірі мен шығармалары
Электронды оқулық жасау
«Сайтта интро-роликтер құру. интро-роликтер құрудың негізгі принциптері» оқыту әдістемесі
Информатика пәнін оқытуда оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Информатика сабағында жобалау әдісін қолдану тиімділігі мен жолдары
Тілдің грамматикалық құрылысы, оның қызметі
Тұлғасыз баяндауыштың ерекшелігі
1922—1924 жж. Ақша реформалары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
2005 жыл ішінде геологияның даму қорытындысы
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Бухгалтерлік есептің 12 принциптері
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар