Сабақ тақырыбы. Сабақты қорытындылау

Сабақ тақырыбы: Публицистикалық стиль (3 сағ)
Жаттығу жұмысы.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Топпен жұмыс жасата отырып публицистикалық стильде орындалатын жұмыстарды пайдалана білуге үйрету.
Дамытушылық: Топтасып отырып бірігіп ізденуге баулу, шығармашылық қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Достыққа, сыйластыққа, бірауыздылыққа, намысты қолдан бермеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Сайыс сабағы.
Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап.
Пайдаланатын көрнекілік: Интерактивті тоқта, слайдтар, суреттер.

Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырыпты еске түсіріп, схема бойынша оқушы түсінігі сұралады.
І слайд. ''Ескіні есіңе алмай,
Жаңа жадыңа түспейді''.
Мақсаты Стильдік сипаты
Публицистикалық стиль
Қолдану аясы Тілдік амал тәсілдері.
Сабақтың ерекшелігі мен мақсаты түсіндіріліп, топпен жұмысты бастау.

III. Жаңа сабақ бойынша жүргізілетін жұмыстар:
(Тақырып бойынша топтарға ұсынылатын тапсырмалар)
ІІ слайд. Ой түбі алтын,
Ойлай берсең аларсың .
Үй тапсырмасына берілген 75 - жаттығу бойынша сұрақтарға жауап беру.
III слайд. Білімдіден ақыл шығар,
Ақылды қарттан нақыл шығар .
Тақырыбына сай даналық...
І топ: Білім туралы нақыл сөздер тауып жазу.
ІІ топ: Еңбек туралы нақыл сөздер тауып жазу.
Синтаксистік талдауға бір - бір мақалдан ұсынып, тақтаға орындату.
ІV слайд. ’’Алтынды ала білген,
Бөле де біледі ‘’.
Бауыржан Ол туралы білгендерін ортаға салады.
Момышұлы ---- 100 жылдығы айтылады.
суреті Сұхбат жүргізуге сұрақ дайындау.
Мақаш Ол туралы сұралады.
Бекмағамбетов ---- 180 жылдығы, мектептегі шара туралы мақала жазу.

V слайд. ’’Білім - қымбат,
Білу - қиын’’.
Сұрақтар жасырылады.
10. Қазақ тілінде стильдің неше түрі бар?
10. Стиль сөзінің мағынасын айтыңыз.
10. Ауызекі сөйлеу стилінің қызметі қандай?
20. Тіл туралы заң неше тарау, неше баптан тұрады?
20. Қазақ тілімен туыстас тілдерді атаңыз. Қай тілдер тобына жатады?
20. Тіл туралы мақал - мәтелдер айтыңыз.
30. Берілген тұрақты тіркестердің мағынасын ашыңыз.
Қанына тарту -
Қызыл сөзден бал жағу -
Сөздің тігісін жатқызу -
Тепсе темір үзеді -
Үріп ауызға салғандай -
Шаңырақ көтереді -
30. ’’Терлеп еңбек етпегенің тілегіне жеткенін көргенім жоқ’’,- дейді Б. Момышұлы.
Қандай ой қоса аласыз?
30. Сыныптарыңа мінездеме беріңіздер.

IV. Сабақты қорытындылау.
IV слайд. ''Әркімнің шыққан тауы биік''
Публицистикалық стильде жазылған шығарма:
- Қоғамдық өмірмен тығыз байланысты болады.
- Жұртшылықты көптен хабардар етеді.
- Өте жинақы, тұжырымды болып құралады.
- Шешендік сөзді көп қолданады.

V. Үйге тапсырма беру.
VII слайд. ’’Ойлай берсе, ой да көп, сана да көп,
Ойнай берсең, ой да жоқ, сана да жоқ’’.
17 - жаттығу.

VI. Бағалау.
VIII слайд. ’’Талап таудан да асырар’’.
Сабақ барысында талаптанып жақсы жауап берген оқушыларды топ алдында мадақтау, бағалау. Сынып ішінен болашақта тілші болуға қабілеті бар оқушыларға бағыт - бағдар беру.



Ұқсас жұмыстар

9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Компьютердің программалық жабдықтары
Допты билеу техникасы
Сабақтың мақсатын анықтау
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Биологиядан білімді қорытындылау
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Есептеу құрылғылары және машиналар
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым