Сабақта алған білімдерін орынды пайдалану

Алгебра
Сабақтың тақырыбы: Функция ұғымы және оның берілу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға функция ұғымы оның анықталу облысы мен мәндер жиыны, функцияның графигі, берілу тәсілдерін (кестелік, графиктік және аналитикалық) мультимедиялық көрнекілік сабақ бойынша үйрету, түсіндіру. Өз беттерімен жаттығулар орындауға баулу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Сабақта алған білімдерін орынды пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі: Анықтамаларға келтірілген мысалдар, интерактивтік тақтада көрсетілген мультимедиялық сабақ, орындалған ерекше жаттығулар
Техникалық құралдар: Компьютер, интерактивтік тақта
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, жұптық жұмыстарды пайдалану
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, информатика
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар функцияның графигі, берілу тәсілдері ( кестелік, графиктік және аналитикалық) бойынша білім, білік, дағдыларын дамытады.

I. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәттілік тілеу.

ІІ. Оқу - танымдық әрекетіне дайындық
Өзіңді тексер!
1. y =kx+b, түріндегі функциялар, олардың қасиеттері және графиктері.
2. y=ax2+bx+c (a≠0), түріндегі функциялар, олардың қасиеттері және графиктері.
3. y=ax3, y=k x (k≠0), түріндегі функциялар, олардың қасиеттері және графиктері.
4. y= түріндегі функциялар, олардың қасиеттері және графиктері.

Пән мұғалімі: Құрманғалиев Амантай Абитаевич

Функция ұғымы және оның берілу тәсілдері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қысқа мерзімді сабақ жоспарына жалпы шолу
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың міндеттері.
Бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолданудың тиімді әдістемесін ұсыну
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Қазақ тілі сабағында дидактикалық ойындарды пайдалану
Қазақ тілі сабағындағы жазба жұмыстарының жүйесі
Математиканы оқыту процесіндегі есептердің функциялары
Ойын технологиясы - оқушылардың математикалық біліктілігін дамытудың бір тәсілі
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
Етістік категориясын сын тұрғысынан ойлау технологиясымен оқыту
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік