Диалогтік оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Күнделік - менің құжатым. (4 сынып)
Сабақтың мақсаты: Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Сабақтың міндеті: Күнделік – менің құжатым тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ - жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ - ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Оқудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс - әрекеттер: Ой тастау , Кластер әдісі (АКТ), жеке, жұптық, топтық жұмыс, Сөйлемді дұрыс құрастыр (АКТ), Алтын балыққа арналған аквариум (3 ойын), (қорытындыға) - Инсерт тәсілі, Бесбармақ әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін Lesson Stadi әдісі.
Күтілетін нәтиже: Диалогтік оқыту барысында оқушылар тілді түсінеді, қазақ тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады және өмірде қолдана алады, жіктік жалғауды сөйлемде таба алады. Ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне - өзі, өзгені бағалауға үйренеді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы. Бағдаршам әдісі бойынша.
І. Кіріспе
7 мин. 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық атмосфера құру.
3. 3 топ құру.
ІІ. Тұсаукесер.
10 мин.
ІІІ. Негізгі бөлім.
4. Өткенді еске түсіру, бекіту.
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін оқушыларға А3 форматты қағаз таратылады, олар
Кластер әдісі арқылы бойынша Менің оқу құралдарым тақырыбын постерге салады. Кейін АКТ - да әр топ кезекпен шығып, тақтадағы Кластерді толтырады.
5. Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін сұрақ қойылады.
Оқушыларға көмек ретінде ребус беріледі.
Сабақтың мақсаты айтылады.
Диалогтік оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту;
Тақырып туралы мағлұмат беру.
Жаңа сөздермен танысу.
1. Тапсырма.
Жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастыру. 5 мин
5 - мин. 1. Тапсырма.
АКТ.
Сөйлемді дұрыс құрастыр.
Интерактивті тақтадағы тапсырма.
Сергіту сәті.
Қара жорға биі.
1. Тапсырма.
Алтын балыққа арналған аквариум әдісі.
Күнделік - менің құжатым. жүктеу
Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдері
Ағылшын тілін оқытуда сөйлеу әдістері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарын қарастыру
Оқушыларды ағылшын тілінде тыңдап түсінуге үйрету
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу әрекеттерін дамыту
Шет тілінің қарым - қатынас құралы ретінде сөйлеу дағдыларын оқыту әрі дамыту процесі
Бастауыш сынып оқушыларының ауызша монолог және диалог арқылы қалыптастыру жолдары
Шетел тілі мұғалімі
Диалог түрінде сөйлеуге үйретудің әдістемесі
Диалогтік оқыту технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу деңгейін анықтау жұмыстары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары