Есімшенің септелуі

Тақырыбы: Зеректік. Есімшенің септелуі
Қазақ тілі 10 сынып
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Мәтін мазмұнын түсіндіре отырып қазіргі технология жаңалықтары туралы өз ойларын айтуға үйрету, есімшенің септелуін меңгерту
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтін бойынша сұрақтар қойып, жауап бере алады. Септік сұрақтары мен жалғауларын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін мазмұнын өз сөзімен айта алады, есімшені септейді.
Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша пікірін білдіріп, ой қосады, сөйлем ішінен есімшені тауып талдайды, жасалу жолын түсіндіреді;

Тілдік мақсат Оқушылар:
Ойларын жеткізе алады, салыстырады, дәлелдейді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
қолайлы көпір, жолдың үстін кесе тартқан, шынжыр, бағана
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз, сөз тіркесі, сөйлем
Талқылауға арналған тармақтар:
Етістік, есімше, септік, септік жалғаулары
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
Жаңа технологияларды ендіруде адам табиғаттан нені үйренді?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
сауатты жазу, үндестік заңы

Алдыңғы оқу
Етістіктің шақтары
Салт – дәстүрлер
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз).

Басталуы
І Ұйымдастыру кезеңі

IV Оқушылардың зейінін жаңа сабаққа аудару
1. Досқа лебіз тренингі. Оқушылар бір – бірінің атының басқы әрпіне сын есім қосып айтады; Мысалы: Ақылды - Артем
2. Топқа бөлу, топ ережесімен таныстыру
3. Миға шабуыл
Адам табиғаттан нені үйренді?
Сұрақ - жауап
Слайд көмегімен инелікке қарап тікұшақ жасауды үйренді, құстарға қарап ұшақ жасауды үйренді т. б. пікірлерін тыңдаймын.

- Балалар, қалай ойлайсыңдар өрмекші торына қарап нені үйренуге болады?
Адам нені үйренген?
Жаңа сабақ
Ы. Алтынсариннің Зеректік әңгімесі
1. Топта оқып талқылауға 3 - минут беріледі.
2. Топтар өзара сұрақ қойып жауап береді
3. Берілген сөйлемдерге сұрақ ойлап, сұхбат құрастырады.
Сынып болып талқылау

Грамматикалық тақырып
Сонымен алғашқы аспалы көпір туралы ойды Броун өрмекші торына қарап ұққан.
Ұққан – есімше
Есімшенің не екенін мысалдар көмегімен кестеге сүйене отырып түсіндіремін.
Жасалу жолын көрсету
Есімше септеледі, тәуелденеді, жіктеледі
Топ мүшелеріне арналған тапсырмалар:
1. Септіктерді сұрағымен жазады;
2. Берілген есімшені септеу
3. Септік жалғауын бөліп көрсету
5. Бір сөйлем құрастыру
Тапсырма критерийлері ұсынылады сол бойынша өзара бағалау жүргізіледі
Жалпы сабақты бағалау:
9 – 10 жұлдыз – “5”
7 – 8 жұлдыз – “4”
5 – 6 жұлдыз – “3”

Мұғалімнің есімі: Тауханова Д. А.

Зеректік. Есімшенің септелуі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Есімше — етістіктің ерекше түрі
Етістіктің ерекше тұлғалық түрлері
Модульдік оқыту технологиясының негізі - жеке тұлғаға
Септік категориясы
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Етістіктің жақ категориясы
Есімше мен көсемше
Құрама баяндауышты тұлға
Қазақ тілі мен түркі тіліндегі жалғауларды мысалдар арқылы салыстыру
Бастауыш сыныптарда грамматика сабақтарының маңызы
Ауылшарушылығының есептелуінің ерекшелігі.
Есімшенің түрленуі
Суреттен мақал шығарып, есімшенің жұрнағын табу