Мәтінді тыңдау арқылы түсіну және мәтінге сәйкес тапсырма орындау дағдыларын дамыту

Еркемай мектепке дейінгі балалар мекемесі
Өткізген: Музафарова М. Д.

Ашық ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Мектепалды даярлық тобы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Ағылшын АҰОІӘ
Тақырыбы: Food. Have a…. Letter Vv .
Мақсаты: Food тақырыбындағы жаңа лексикалық материалмен таныстыруды жалғастыру, жаңа Vv әрпімен таныстыру. Жаңа a cucumber, a tomoto, a plum, a peаch лексикалық бірліктерін, Have a…, please тіркесін беру. Жаңа Vv әрпін және осы әріптен басталатын Vampire bat сөзін үйрету. Мәтінді тыңдау арқылы түсіну және мәтінге сәйкес тапсырма орындау дағдыларын дамыту. Тамақтану және сыпайы қарым - қатынас құру мәдениетіне баулу.
Қажетті құралдар: компьютер, интерактивті тақта, түрлі - түсті қарындаштар, әліппе, жұмыс дәптерлер.
Билингвальді компонент: tomoto - қызанақ - помидор, cucumber - қияр - огурец, plum - қара өрік – слива, peаch – шабдалы – персик, vampire bat - жарғанат - летучая мышь. Have a…- дәм тат - угащайся, yammy – дәмді - вкусный.
-
Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Қараңдаршы, бізге бүгін көптеген қонақтар келіпті. Қане, балалар, үш тілде апайлармен амандасайық.
- Good morning children!
- Good morning teacher!
- Қане, балалар, Good morning! өлеңін айтайық.
Good morning! Good morning!
Good morning to you.
Good morning! Good morning!
I am glad to see you.
- Өте жақсы балалар. Бұл өлеңіміздің мағынасы Қайырлы таң! , Сізді көргеніме қуаныштымын! дегенді білдіреді. Әрине бір - бірімізді көргенімізге қуаныштымыз.

1 - тапсырма
- Балалар, көңіл - күйлерің болмайтын сәттер болады ма? Көңіл көтеру үшін не істейсіңдер?(Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді).
- Дұрыс, ойнауға, мультфильм көруге болады.
- Ал, дәмді тағам жесе көңіл - күй жақсара ма?
- Әрине, жақсарады.
Бүгін Foxy - мен ешкім ойнамады, сондықтан оның көңіл – күйі жоқ. Біз оған дәм ұсынып, көңілін көтерейік. Ол үшін ағылшын тілінде мына сөйлемді айтайық: Have an apple, please .
Балалар әліппе – дәптердегі суретті мұқият қарайды. (1 - тапсырма)
Foxy - ге тағы қандай тағам ұсына аламыз?
Педагог сәйкес суретті көрсетіп, жаңа сөздерді ғана айтады:
Have a plum, please .
Have a tomato, please .
Have a cucumber, please .
Have a peach, please .
Балалар педагогті тыңдап, жаңа сөйлемнің мағынасымен танысады. Балалар педагогтің соңынан сөйлемді қайталайды.
Педагог балаларға көкөніс пен жемістің суреттерін слайд тан көрсетеді. Балалардан жаңа сөздердің әрқайсысын бөлек - бөлек қайталауды сұрайды: plum, tomato, cucumber, peach.
Педагог балаларға Foxy - ге дәм ұсыныңдар дегенді айтады.
Балалар жемістер мен көкөністердің жаңа атауларымен танысады.
Балалар педагогтің айтқанын қайталайды.
Балалар суреттер бойынша өз бетімен сөйлемдер құрады: Have a banana, please .
Have a orange, please .
Сергіту сәті.
Sit down, stand up!
Then jump, then run.
Then sleep, then smile.
And let’s have fun.
Балалар ән айтып, қимылдар жасайды.

2 - тапсырма
Ал, енді, балалар, досымыздың көңілін тағы қандай жолмен көтеруге болатыны туралы ойланайық. Онымен бірге жаңа әріпті үйренейік және оған атауы осы әріптен басталатын ерекше бір жануар туралы әңгімелеп берейік.
Педагог балаларды Vv әрпімен таныстырады, әріпті дауыстап айтады, тақпақты қайталап айтуды сұрайды. Осы әріптен басталатын vampire bat сөзін айтады. Педагог жаңа дыбысты [v ] қайталауды ұсынады.
Интерактивті тақтадан жағанат туралы слайд көрсетіліп, жарғанаттың қанатымен Vv әрпімен салыстырмалы түрде көрсету, ұқсастықтарын айту.
Бұл ерекше жануар күндіз ұйықтап, түнде сергек болады. Әдетте жарғанаттар үңгірлерде өмір сүріп, бастарын төмен қаратып ұйықтайды. Басым көпшілігі жарғанатты көрген болуы да мүмкін. Жарғанаттың кейбірі жәндіктерді жейді, басқасы жеміс - жидекпен балықпен қоректенеді.

3 - тапсырма
Балалар, енді жаңа әріпті боясақ, Foxy - дің көңіл - күйі көтеріліп қалар еді.
Балалар әріпті бояйды.
Балалар, көңіл - күйіміз көтеріңкі болуы үшін мына әнді айтайық, sing the song:
I like my food,
It’s very good!
I like tea,
Give it to me!
Бәрі бірігіп әнді тыңдайды, оның аудармасымен танысады.
Педагог әннің әр жолын аударып отырады.
- Ал, енді әнді жаттап, айтамыз.(Педагог әр жолды асықпай айтады).
Бәрі бірге ән айтады.
Балалар, мультфильм қарағыларың келе ме? Ендеше, интерактивті тақтаға назар аударайық!
Балалар куана - қуана мультфильм қарайды.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырма (33 - б.)
- Балалар, сендер барлық тапсырманы жақсы орындадыңдар.
Foxy бізге атасының бағындағы жемістерді бояу туралы тапсырма берді. Ата сөзі ағылшын тілінде қалай айтылады. Мына жемістер ағылшын тілінде қалай аталады?
Балалар атаның көкөністері мен жемістерді бояйды, ата сөзін айтады.
Педагог оқу іс - әрекетін қорытындылайды және балалардан оқу іс - әрекетінде үйренген сөздерін қайталауды сұрайды. Қажет болса, қателіктерін түзетеді. Балалармен қоштасады. Stand up, please. The lesson is over. Goodbye, children.
Балалар жаңа сөздерді естеріне түсіреді. Одан кейін педагогпен қоштасады. Goodbye teacher.

Біледі: жаңа; cucumber, tomoto, plum, peach лексикалық бірліктерін, Have a…, please тіркесін, жаңа Vv әрпін және осы әріптен басталатын vampire bat сөзін;
Үйренеді: мәтінді тыңдау арқылы түсінуге және мәтінге сәйкес тапсырманы орындауды;
Игереді: жемістердің мен көкөністердің атауларын және дәм ұсынуды.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тілдік дағды қалыптастырудағы мәтін маңызы
Ортаңғы сыныптарға тыңдап түсінуді үйрету
Жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытудың алғашқы сатысында білімді меңгеру тәсілі ретінде тыңдап түсінуді үйрету
Ерте жастан ағылшын тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктері
Жалпы білім беру мектептерінің ортаңғы сынып оқушыларына аутентикалық материалдарды қолдана отырып ағылшын тілін проблемалық жағдайда оқыту
Тындап түсіну арқылы ағылшын тілін оқыту
Сөзді айта білу
Ағылшын тілін оқытуда сөйлеу әдістері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарын қарастыру
Шетел тілі сабағында аутенттік мәтіндерді қолдану
Қазақстан мектептеріндегі шетел тілдері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару