Саусақтарың әйбат, Былай - былай ойнат

Сабақтың тақырыбы: Саяхатқа дайындалу. З дыбысы мен әрпі (1 сынып)
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары 1. 3. 6. 1 мұғалімнің көмегімен әр түрлі жанр бойынша (хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағын мәтін жай сөйлемдер құрап жазу
1. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті: жаңа білімді меңгереді.
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар: алған білімді өмірде қолдана алады.
Алдыңғы оқу: Саяхатқа дайындалу. Ө дыбысы мен әрпі.
Басы Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай – былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай - былайойнат.
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Ортасы
Оқулықпен жұмыс
Асылбек сурет салып отыр еді. Желдеткіштен маса ұшып кірді. Маса бөлме ішінде ызыңдап ұшып жүрді. Ол Асылбектің қолына қонып, шағып алды. Асылбек қолын шапалақпен шарт еткізіп еді, бір - ақ маса ұшып кетті. Асылбек мынадай өлең айтты:
Шағып алды адамды,
Ауыртады тызылдап.
Үйдің іші қараңғы,
Масалар жүр ызыңдап.
- Маса қандай дыбыс шығарады екен?
З әрпімен таныстыру.
зу - зу - зу - ……………. жазу
зы - зы - зы - ………….. қозы
зе - зе - зе - ………… терезе
ұз - ұз - ұз -………… тұз
үз - үз - үз -………... күз
за - за - за - Ауа қандай таза.
аз - аз - аз - келді, міне жаз.
ыз - ыз - ыз – Анар жақсы қыз.

№1 Оқылым.
Аз қаз өз көз өзен заман қоңыз сағыз тоғыз Зере.
№2 Сурет және тірек сөздердің көмегімен ертегі құрастыр.
Тірек сөздер: ұзақ, шөлдеді, құмыра, тұмсығы, су, тас, салды, көтерілді.

Дәптермен жұмыс
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық,
Салақтықтан қашайық,
Әдемі етіп жазайық.
3 әрпінің жазу үлгісін ауада, тақтада жазын көрсету.
- 3 жазылуы, қай санға ұқсас?( салыстыру)
- 3 әрпін ауада жазғызу
- Жазу жолына 33 әріптерін жазғызу

Сергіту сәті
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тымсылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Мектеп: ЖББ Абай ОМБК
Мұғалім: М. К. Харесова
Саяхатқа дайындалу. З дыбысы мен әрпі жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні пайдалану әдіс тәсілдер
Елжандылыққа тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Балалардың меңгерген ұғымдар бойынша қанша болса, сонша, тең, көп, аз, бір-бірден деген ұғымдар бойынша
Смақов Жақан
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бастауыш мектептің бағдарламасы және оқыту әдістемесі
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Балабақшадағы дене шынықтыру - сауықтыру, спорттық мерекелердің ұйымдастыру маңыздылығы
Бала тілін дамытуға арналған ойындар
Ерте мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамытуда фольклорды қолдану мәселесін зерттеу
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
УӘЛИҰЛЫ АБЫЛАЙХАН
Абылай - Жәңгір ханның бесінші ұрпағы
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Жолдан былай тұрыңдар
Абылай Уәлибақыұлы, Қанiшер Абылай - XVII ғасырдың басында Сауран мен Түркiстанды билеген қазақ сұлтаны, батыр
1781 жылы Абылай хан өлгеннен кейін Орта жүздің ханы Уәли сұлтан тағайындалады
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Абылай ханның немересі, Кенесарының туған інісі
Бұл былай болған екен
Бұқар жыраудың толғаулары, шын мәнінде Абылай дәуірінің айнасы