Теңдеу шешу тәсілін меңгеру

Бастауыш сынып мұғалімі: Алимкулова Кымбат

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Міндеті: 1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
2. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
Күтілетін нәтиже: 1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
2. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Модульдің қамтылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс - тәсілдер: Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, Кім жылдам? , “3 таяқша” әдісі, Бірге ойлаймыз әдісі, Бір сөзбен әдісі
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Алтын ереже, суреттер, А3 формат, түсті қағаздар, түрлі - түсті маркер, стикер.
Дереккөздер: Математика 4 - сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі

Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
Болам десең – ғарышкер,
Болам десең – дәрігер,
Болам десең – инжинер,
Ең керегі – математика.
Математика өмірде -
Бар білімнің патшасы.
Топқа бөлу.
Конфет арқылы топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын сұрау
Шешу: 10500: 5=2100
2100+1670=3770
10500 - 2100 - 3770= 5630

Жауабы: Әдебиет - 2100
Көркем әдебиет - 3770
Қалғаны - 5630

Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Теориясы:
Білу (бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
(122+18): 70= Е
(64: 8+20): 7= Е
20•(26+14): 100= Ң
1•(30+2)- 4•4= Д
5•4+12= Т
400 - 300 - 36= У

32 4 8 16 2 64

“3 таяқша” әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
1 сұрақ
Теңдеу дегеніміз не?
1 жауап
Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі
1 идея

Түсіну (өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)
№1
Теңдеулерді шеш және тексер:
І топ:
х+20•8=2600
х - 560: 7=20000
ІІ топ
40•6+х=9400
3090: 10 - х=209
ІІІ топ
х•(40: 4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ топ
(190 - 90)•х=38600
19200: 10: х=10

Қолдану (алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
№2
І топ
12+b=72: 2
ІІ топ
а: 10=960: 2
ІІІ топ
(х+20): 5=6
ІҮ топ
2400:(с - 12)=10




Ұқсас жұмыстар

Мазмұнды есептер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін кеңейту
ИРРАЦИОНАЛ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШУДЕ ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ АЛМАСТЫРУЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерімен таныстыру
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда оқу есептерін пайдалану әдістемесі
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Көрсеткіштік теңдеудің қолданылуы
Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару әдістері
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Аспаптың қозғалмалы жүйесінің қозғалыс теңдеуі.
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Сызықтық теңдеу
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Квадрат теңдеулер
Ақтөбе қаласы, Есет батыр атындағы АОМКЛИ кітапхана меңгерушісі
Қоланы меңгеру