ҚатынастарМақсаты мен міндеті: оқушыларға тақырыпты жан - жақты меңгерту, қосымша мағлұмат беру
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қатынастар
Мақсаты мен міндеті:
- оқушыларға тақырыпты жан - жақты меңгерту, қосымша мағлұмат беру;
- шамалардың олардың бөліндісі бойынша салыстырған жағдайда бөлінді сөзінің орнына қатынас терминін қолданатынын қалыптастыру;
- Адамгершілікке, жауапкершілікке, көмектесуге тәрбиелеу.
Нәтижесі: тақырыпты меңгертіп, тәсілдерді пайдалана отырып, қатынасты табуға арналған есептер шығаруға дағдыланады.
Түйінді идея: білмегенді меңгеру, ерлікпен тең.
Екі санның қатынасы бір санның екінші саннан неше есе үлкен екенін немесе бір сан екінші санның қандай бөлігінен тең екенін көрсетеді.
а: в немесе а в
Қатынастың екі мүшесін де нөлден өзге бірдей санға көбейтсек немесе бөлсек, берілген қатынасқа тең қатынас шығады.
Бөлшек сандардың қатынасын натурал сандардың қатынасы түрінде жазуға болады.
Ол үшін:
1) Бөлшек сандардың бөлімдерінің ЕКОЕ табу керек;
2) Қатынастың алдыңғы және соңғы мүшелерін олардың бөлімдерінің табылған ЕКОЕ көбейту керек.
Қатынастар жүктеу
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Окушылардың сан есім туралы білімдерін дұрыс колдану дағдыларын қалыптастыру
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Музыка сабағы - өнер сабағы
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқыту
Бастауыш сыныпта хор өнерін үйретудің мақсаты мен міндеттері
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі