Тақырыпты жариялауб

Тақырыбы: Табиғаттағы су айналымы
Мақсаты:
1. Судың физикалық қасиеттері туралы білімдерін тиянақтап, судың табиғаттағы айналымы туралы түсінікті меңгерту
2. Балалардың ой - өрісін, тілін, дүниетанымын дамыту
3. Судың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіндіре отырып, оны қорғауға, үнемді пайдалануға баулу
Сабақтың көрнекілігі: географиялық карта, тірек – сызба, тау жыныстары

Сабақ барысы
І. Кезең
1. Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты қайталау
Пайдалы қазбалар (сұрақ – жауап)
3. Блиц – сұрақ. Тез айт, қысқа айт, дұрыс айт (өзектендіру)

ІІ. Кезең
Жаңа сабақ
1. Кіріспе (әңгіме)
а. Тақырыпты жариялау
б. Дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазу
в. Ауа - райын бақылап, жазып алу

2. Тақырыпты өз бетімен меңгеру
а. Су туралы не айта аласың?
б. Су туралы мақал – мәтел еске түсірейік
в. Мәтінді іштей оқып шығу
г. Топтарға тапсырма беру
(талдау, түсіну, қорытындылау, тірек – сызба дайындау)
І топ. Су – ғажайып зат
ІІ топ. Су – тіршілік көзі
ІІІ топ. Су – табиғатта ең көп таралған зат

3. Түсіндір, көрсет, дәлелде
(Әр топтан бір бала тақтаға шығып, құрастырған тірек – сызба бойынша ойларын қорытындылап, түсіндіреді)

4. Мұғалімнің түсіндірмесі
Табиғаттағы су айналымы
Маңғыстаудағы су мәселесі
Жаңа ақпарат: гидросфера, судың химиялық формуласы
5. Бекіту
а. Оқулықпен жұмыс (Мәтінді тізбектеп оқыту)
б. Сұрақ – жауап арқылы талдау
в. Ертегі айтып беру
Бұлтша қыз

6. Сергіту Жаңбыр жауғанда

ІІІ. Кезең
Деңгейлік тапсырмалар орындау

І деңгей (5 ұпаймен бағаланады)
1. Судың үш күйі (сызбаны аяқта)
2. Жер бетіндегі судың таралуы (диаграмманы боя)
Тексеру. Бағалау

ІІ деңгей (4 ұпаймен бағаланады)
1. географиялық диктант
не? неше?
Сусыз (тіршілік) жоқ. 70 кг адамның денесінде (50) кг су бар. Табиғаттағы су неде?
үнемі (айналыста) болады
2. Географиялық картамен жұмыс
Мен көрсетемін, сен атауын жаз
а. Мынау – қай теңіз? (Каспий)
б. Мынау – қай өзен? (Ертіс)
в. Мынау – қай көл? (Балқаш)
(Балалар бірін – бірі тексереді)
Бағалау

ІІІ деңгей (3 ұпаймен бағаланады)
Әңгіме жазу
Табиғаттағы су айналымы

Шығармашылық тапсырма.
Судың маңызы, суды қорғау, үнемдеу туралы шағын эссе жазу.
Егер су болмаса...
IV. Қорытындылау

Нені оқыдық?
Қалай оқыдық?
Не үшін оқыдық?

V. Бағалау
5+4+3=12 ұпай – 5
5+4=9 ұпай – 4
5 ұпай – 3

VІ. Үйге тапсырма беру.
Деңгейлік тапсырмалардың қалғандарын орындау.
Тәжірибеге дайындалу
1. Су – мөлдір, түссіз зат
2. Су – еріткіш
VІІ. Аяқтау.



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық практикадан есеп
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі
ҚР мен шет елердің азаматтық іс жүргізу құқығы
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Физика пәнінен Кембридж бағдарламасы ұсынған ІІІ деңгейлі курс бойынша орта мерзімді жоспардың аналитикалық есебі
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Құжаттардағы ғылыми анықтамалық аппараттардың құрамы мен талаптары
Бағдарламалық оқыту әдісі
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Тақырыптық сценарийін жазу
Қазақ әдебиетінің тақырыптық аясының кеңеюі
Курстық тақырыптың ғылыми маңыздылығы
Тақырыпты дамыту
Жанрлық және тақырыптық аясының кеңеюі
Технология пәні бойынша Күнтізбелік - тақырыптық жоспарСағаттар саны:Барлығы 34, аптасына1 сағат (оқу жоспарына сәйкес)Компонент инвариантты
Оқушылардың топтасу арқылы аталған тақырыпты меңгеру