Білім мен тәрбиенің қайнар көзі - халықтық педагогика

Халықтың мұрасы – физика сабағында
Қазақстан Республикасындағы білім беру саласындағы басты міндеттерінің бірі ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, шәкірттерге терең білім мен тәрбие бере отырып, құзыретті жеке тұлға тәрбиелеу. Ұрпағын ойламайтын ел болмайды. Онсыз өсіп өнуі, өркендеу, ілгері жүру жоқ. Халықтың оқу тәрбиелігі негізгі мақсатты жалпы адамды, ең алдымен баланы сұлулық дүниесінен таныстыра отырып тәрбиелеу. Бұл оқушыларды ұлтжандылыққа, халқын қастерлеуге, оған адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелейді. Білім мен тәрбиенің қайнар көзі - халықтық педагогика.

Халық педагогикасының негізгі мақсаты – өзінің бай тарихи тәжірибесіне сүйене отырып келер ұрпақты еңбекке, Отанын сүюге, ар - намысын қорғауға, ізгі жауапкершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Қазақ халқы өзінің бүгінгі күнін бағалайтын, өткен өмірге көз салу, тарихи тәжірибеден сабақ алу, мәдени дәстүрін, өмір салтын зерттеу, оларды ұрпақтан - ұрпаққа жеткізу мәселесімен ұстаздар қауымы тікелей айналысуы керек деп ойлаймын. Халықтық педагогикамен халықтық психология тағылымдары пайдалану, физика пәнінің әр тарауында оқушының пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттырып жақсы меңгеруге көмектеседі. Олардың өз пікірін, ойын ашық айтуға үйретеді.

Халықтық педагогиканың тағылымдары физика сабағында қолдану - оның білімдік және тәрбиелік маңыздылығын жүзеге асырады. Сонымен қатар халықтың сат - дәстүрлерін қастерлеп, оқушыларды ұлттық мақтаныш рухында тәрбиелеуге көмектеседі.

Мысалы: ата - бабаларымыздан келе жатқан киіз үйді алатын болсақ, жылу өткізгіштік тақырыбын өту кезінде алуға болады. Себебі: жүн, киіз, түбіт, аң терілері арасындағы ауа қабаттары болғандықтан жылуды нашар өткізеді. Ал жылуды нашар өткізетін заттар жылуды сақтап отырады.



Ұқсас жұмыстар

Халық педагогикасы
Педагогика тарихы курсының мазмұны
Оқушыларға патриоттық тәрбие беру
ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА ТӘРБИЕ ТІРЕГІ
Халықтық педагогика ұғымы
Бастауыш білім беру сатысында қазақ халық дәстүрлерін рухани құндылықтарын пайдаланудың ғылыми-теориялық негіздері
Мектеп оқушыларына ұлттық тәрбие берудің теориялық негіздері
Адамзат дамуының тарихындағы этнопедагогикалық идеялар
К.Д.Ушинскийдің өмірі мен педагогикалық қызметі
«Этнопедагогика» пәнінің оқу-әдістемелік кешені (оқытушылар үшін)
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы