Армысың балалар
Үйшік
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Екінші кіші тобы Бүлдіршін
Білім саласы: Таным
Кіші бөлім: ҚМҰҚ
Мақсаты: Балаларға биік аласа , бір және көп ұғымдарын түсіндіру. Үшбұрыш , Шаршы геометриялық пішіндерімен таныстыру. Балалардың сөздік қорларын молайтып, тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, әңгіме, мадақтау.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар: геометриялық пішіндер, үйдің, бұлттың, күннің, гүлдің суреттері, биік үй, аласа үй, орамал, кірқыстырғыш.
Билингвалдық компонент: үйшік - домик, қоршау - забор, биік - высокий, аласа - низкий.
Сөздік жұмыс:
Мотивациялық - қозғаушы
Балалар шеңберге тұрады.
Армысың алтын күн!
Армысың көк аспан!
Армысың самал жел!
Армысың балалар!
Бір әлемде тұрамыз,
Қош келдіңдер айтамыз!
Ұйымдастырушылық ізденіс
Саусақ ойыны: Үй саламыз
Күні бойы дыбыстар
Тук - тук - тук, тук - тук - тук.
Балғаменен ұрамыз,
Тиіндерге үй саламыз.
Мына үй тиіндерге,
Мына үй қояндарға,
Мына үй қыздарға,
Мына үй ұлдарға,
Міне қандай әдемі үй,
Онда бәріміз тұрамыз,
Ән айтып, би билейміз.
- Жарайсыңдар, балалар! Ал енді орындарымызға отырамыз!
- Балалар айтыңдаршы біз сендермен қайда тұрамыз?
- Дұрыс! Ал, үйлер қандай болады? Көп қабатты және жер үйлер.
- Ал балалар үйдің несі болады?
- Дұрыс! Ал үйдің төбесі қандай пішінге ұқсайды?
- Ал терезесі?
- Арқат сен қандай үйде тұрасын?
- Амина сен қандай үйде тұрасын?
Балаларға тақтадан көп қабатты үй мен бір қабатты үйді көрсетіп, оларға биік, аласа ұғымдарын түсіндіру.
Д о: Биік - аласа үй
- Балалар, сендердің алдарында үйлер. Қанеки санайықшы. Қанеки қарайықшы қайсы үй биік? - Ал қайсы үй аласа? - Биік үйде неше қабат? - Ал аласа үйде неше қабат? Қазір мен үйлерді орамалмен жауып қоямын, ал сендер тауып алыңдар. Қайсы орамалдың астында биік үй? Ал қайсы орамалдың астында аласа үй?
Сергіту сәті:
Аюдың үйі үлкен, Ал қояндікі кішкентай. Біздің аю үйге кетті, ал артынан қоян еріп. Біз аңдармен қоштасамыз, сабағымызды жалғастырамыз.
- Жарайсыңдар балалар! Ал енді біз сендермен ойын ойнаймыз. Таудағы үй
- Суретте аспан мен жердің суреті.
- Аспанды көрсетіңдер, жерді көрсетіңдер. Қолдарына үйді алып, оны суретке апарып қоямыз.
- Қандай бөлігіне апарып қоямыз?
- Аспанға ма әлде жерге ме?
- Неге?
Тәрбиеші: Торина С. А.
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері және әдістемесі
Бейнелеу өнері және әдістемесі
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Балабақшада тәрбиелеу барысында мектеп жасына дейінгі ересек топ балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыруды бағалау және сабақ барысында олардың экологиялық мәдениетін дамыту жолдары
Әсемдік әлемінде халық даналығы
Мектепке дейінгі балалардың өзін өзі бағалау ерекшеліктерімен танысу
Рухани адамгершілік білім беру және тәрбие негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық мәдениетті қалыптастыру әдістертері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы