Жаз бойы оқыған әңгімелерінен үзінді айтқызу

Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское орта мектебі
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімі
Рияпова Толқын Алпысбайқызы

1-тоқсан 1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Әдебиетте өнердің бір саласы және оқу пәні ретіндегі сипаты
Мақсаты:1. Оқушыларды әдебиет әлімемен таныстыру, осы уақытқа дейін Ана тілі оқулығымен таныс екендіктерін естеріне түсіру ; сөз өнерi-әдебиет пәнiмен, әдебиеттiң құдiретiн, оның адам баласы жаратылғаннан берi бiрге жасасып келе жатқандығын, мәңгiлiк жаңарып, жасарып отыратындығын таныту, ауыз әдебиетiнiң ерекшелiгi, ұлттық сипаты, түрлерi туралы, ақын-жазушылардың өмірбаяндарынан қысқаша болса да мағлұмат алатындықтарын, көркемдегіш құралдар арқылы сөз өнерінің қыр-сырын тануға шақыру; оқушыға жаңа бiлiм беру;
2.оқушылардың көркем әдебиеттi оқуға деген ынтасы мен ықыласын арттыру, ауызекi сөйлеу дағдыларын, сөздiк қорын, логикалық ойлау, дұрыс сөйлеу дағдыларын дамыту;

3.Ауыз әдебиетi, жалпы әдебиет пәніндегі кейiпкерлерi арқыла жақсылыққа, өз халқының әдебиетiн , мәдениетiн дәрiптеуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрi: Жаңа сабақты меңгерту сабағы,
Көрнекiлiгi: қазақ ақын-жазушыларының портреттерi, ауыз әдебиетi кейiпкерлерiнiң суреттерi, ертегi, мақал-мәтелдер, жырлар (көркем әдеби кiтаптар).
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңi.
2.Амандасу.
3. Кезекшiмен сұхбат
III. Жаңа сабақ
I кезең
Оқулықпен танысу.
Балалардың тізімін қарап шығу
Балалардың ойларын жинақтау үшін өтілген әңгімелерін еске түсіру.
Жаз бойы оқыған әңгімелерінен үзінді айтқызу.
2.Кiрiспе бөлiм: оқулықтың 3-бетiндегi Сәт сапар, жас достар! атты кiрiспе сөздi оқу. сiздер Қазақ әдебиетi атты пәндi биылдан бастап оқитын боласыздар. Әдебиет - араб сөзi, барлық елде бар дүние.Әдебиет- ол да көркемөнер, сөз өнерi. Бұрынғы өткен заман хикаяларын бiз қайдан бiлемiз? Тарихтан, әдебиеттен бiледi екенбiз. Әдебиет- тарихтың көркем шежiресi, сөз өнерi. Қандай халық болмасын өздерiнiң сөз өнерiнен мақтана алады. Сондай сөз өнерiне сай- қазақ халқы.
Суреттерге қарап отырып бейнелі сөздер табу.

Сұлулықты қандай әсерлі сөздермен жеткізуге болады?
2-кезең. Жаз бойы оқыған шығармаларындағы кейіпкерлерді суреттеп жаздыру.
А) Ертегілер
Б) Аңыз әңгімелер
В) Батырлар жыры
3-кезең Қорытындылау
Жалпы алғанда әдебиет пәнімен достаса отырып, қазақ халқының сөз өнерінің шеберлігіне тәнті болатындықтарына сендіру.
Бағалау.
Үйге тапсырма:әдебиет пәнімен танысып келу.



Ұқсас жұмыстар

Мұхтар Әуезов шығармаларын интерактивті әдістер арқылы оқыту әдістемесі
Әңгіме жанрымен тереңірек танысу
Әңгіме жанры туралы түсінік
Оқушылардың тілін дамытуда әңгімелердің рөлін сипаттау
Шағын проза жанрын оқытудың ерекшеліктері
Көркем әдебиетпен жұмыс әдістемесі
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Ыбырай Алтынсарин ағартушы педагог
Мектепке дейінгі қазақ тілін оқыту үрдісінде тиімді әдіс-тәсілдер арқылы балаларды сөйлеуге үйрету
Эпикалық шығармаларды оқыту
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып