Төменгі сатылы өсімдіктерді ата

Күнделікті сабақ жоспары, жаратылыстану 5 сынып
Тақырыптар:
21 - сабақ. Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы.
22 - сабақ. Бөлме және дәрілік өсімдіктер
23 - сабақ. Еліміздегі мәдени өсімдіктер. Саңырауқұлақтар
24 - сабақ. Мұхиттар мен теңіздер.

Тақырыбы: Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға табиғаттағы барлық өсімдіктер қоршаған орта жағдайымен, бір - бірімен байланыста тіршілік ететіні жайлы түсінік беру.
Дамытушылық: Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойларын жеткізе білуіне, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың жоспары: 1 кезең - ұйымдастыру. 4 кезең - бекіту.
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау. 5 кезең - үйге тапсырма беру.
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту. 6 кезең - қорытынды, бағалау.
Сабақ барысы:

1 Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
2 Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы сұрау.
1. Қоректенуіне қарай, жануарлар қандай топқа бөлінеді?
2. Адамға жануарлардың қандай пайдасы бар?
3. Адамдар жануарларды қалай қорғайды?
. Жануарлардың бір - бірімен қандай қарым - қатынасы болатыны жайлы мысал келтіріңдер.
4. Адам денсаулығына зияны бар жануарлар.

3 Жер бетіндегі өсіп тұрған өсімдіктердің барлығын өсімдік жамылғысы немесе флора дейміз. Қазіргі кезде жер бетінде шамамен 0, 5 млн өсімдік түрлері бар. Қазақстанда шамамен 6000 өсімдік түрі кездеседі. Олар бір - бірімен пішіні, құрылысы, өмір сүру ұзақтығы, көбею ерекшелігімен, таралу аймағы жағынан ажыратылады.
Өсімдіктер айырмашылығына қарай екі сатыға бөлінеді. Төменгі және жоғарғы сатылы өсімдіктер.

4 Тақырыпты бекіту үшін мұғалім келесі сұрақтарды қояды.
1. Төменгі сатылы өсімдіктерді ата.
2. Жоғарғы сатылы өсімдіктерді ата
3. Табиғатта және адам өмірінде өсімдіктердің қандай маңызы бар?
Одан кейін тақтаға сұрақтар жазылады, сол сұрақтарға оқушылар жауап беруі тиіс.
5 §46 оқу мазмұндау. Мәтін соңындағы тапсырмаларға жауап беру.
6. Сабаққа қатысқаны бойынша бағалау.



Толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Микологиялық және фитопатологиялық анықтамалық сөздік
«Өсімдіктер жүйесі. Раушангүлділерге сипаттама»
Хан шыңғыс флорасы және экологиялық сипаттамасы
Бидай тозаңқабынан гаплоидтық өсімдіктер алу
Сомалық будандастырудың негіздері
Техногендік факторлардың әсеріне өсімдіктердің тесттік реакциясы
Органикалық дүниенің даму тарихы мен өсімдіктердің систематикасы
Өсімдіктер типінің субаридті тобы
Өсімдік жасушаларын өсірудің қысқаша тарихы
Күріш сорттарының тозаңқаптарынан гаплоидты өсімдіктер алу
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі