Мақта қыз бен мысық ертегісі ертегілердің қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар

Сынып: 5
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Мақта қыз бен мысық
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың танымдық қабілетін жетілдіре отырып, ертегі мазмұнын толық білу; өз ойын тұжырымдап жеткізуге үйрету.
Дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, қызығушылығын ояту, ойын еркін жеткізуге баулу.
Тәрбиелік: жаман қасиеттерден жирендіру, ақты қастерлеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі:топтастыру, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, аудару, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, орыс әдебиеті
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, Ы.Алтынсариннің портреті
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- әнұран
- оқушыларды түгендеу
-назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (Слайд № 1)
Қаңбақ шал ертегісінің негізгі кейіпкерлеріне мінездеме беріп келу.

ІІІ. Жаңа сабақ. (Слайд №2-4)
• Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, барысымен таныстыру.
Топтастыру
Ертегілер
әдеттегі әдеби
авторы белгісіз авторы белгілі
Ертегілер
тұрмыс-салт қиял-ғажайып хайуанаттар туралы
• Ертегінің авторы Ыбырай Алтынсарин туралы оқушыларға мәлімет беру.(слайд №5)

- Балалар, Ыбырай Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы. Ол балаларға арнап мектептер ащқан. Өзі мектепте мұғалім болады. Қазақ хрестоматиясы деген кітап жазған. Бүгін біз сендермен Ы.Алтынсариннің Мақта қыз бен мысық ертегісімен танысамыз.
Сөздікпен жұмыс (топпен, жұппен, жекелей) слайд №6
Мейіз – изюм
Тауып алады – нешел (а)
Қатығын төгеді – выливает кефир
Құйрығын кесіп алады – отрезает хвост
Жапырақ – листья
Шөлдеп тұрмын – сильно хочется пить
Жұмыртқа – яйцо
Дән – зерно
Тышқан – мышь
Көреді – увидит
Бас салады – хватает
Тары - пшено
• Мәтінмен жұмыс (слайд №7-14)
Оқып, аударту
Ертегіні рөлге бөліп оқытқызу
• Тапсырмалар:
 Ертегідегі негізгі кейіпкерлер мен қосалқы кейіпкерлерді жеке-жеке топтаңдар. (слайд №15)
Тышқан, мысық, тауық, дүкенші, қыздар, ағаш, сиыр, Мақта қыз.
Негізгі кейіпкерлер Қосалқы кейіпкерлер

6-тапсырма
 Мысық қатық іздегенде қайсысына қашан барғанын ретімен айтыңдар (слайд №16)
Сиыр
Ағаш
Қыздар
Дүкенші
Тауық
Тышқан
Мақта қыз
7-тапсырма
 Мысық қайсысынан не алды? Дәптерлеріңе екі қатар етіп жазыңдар. (слайд №17)

сиыр тары
тауық су
ағаш сағыз
дүкенші жапырақ
қыздар қатық
тышқан жұмыртқа

Сабақты бекіту. (слайд №18)

Сабақты қорыту сұрақтары:
1. Ертегі не себепті Мақта қыз бен мысық деп аталған?
2. Мақта қыз бен мысық ертегісі ертегілердің қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар?

Үйге тапсырма:
55 бет, 8-тапсырмадағы жоспарға сүйене отырып ертегіні әңгімелеп келу.



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері
Қазақ халық ертегілері
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу ерекшеліктері
Бастауыш сыныптағы ертегілерді оқыту
Қазақ ертегілерінің ішіндегі Түркі халықтарына ортақ кейіпкерлер - Алдар көсе , Қожанасыр және Тазша бала
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Ертегілерді оқушылардың ойын дамытуда пайдаланудың әдістемелік негіздері
Оқушылардың ойын дамытуда ертегінің алатын орны
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙДІҢ ӘСКЕРИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)