Білімділік: әрбір оқушыға сапалы және терең білім беру, ой - өрісін кеңейту
Сабақтың тақырыбы: Сызықты функция және оның графигі
Сабақтың мақсаты: жеңілден күрделіге көше отырып, жеке тұлғаның білім біліктіліктерін қалыптастыру, сызықты функция ұғымын енгізу үшін функцияның жалпы анықтамасын, анықтамадағы түйінді ұғымдарды қайталай отырып, сызықтық формуланы формула түрінде өрнектеу, оны есепте қолдану.
Сабақтың міндеті: а) Білімділік: әрбір оқушыға сапалы және терең білім беру, ой - өрісін кеңейту. Ақпараттық құралдар арқылы алған білімдерін есте сақтау
б) Дамытушылық: жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетілдіріп, шығармашылық
ізденісін дамыту
в) Тәрбиелік: оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін – өзі басқарып білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың әдісі: тест, деңгейлік тапсырма,
түсіндірмелі, сұрақ - жауап, ішінара іздену
Сабақтың көрнекілігі:
1. ақпараттық құралдар
2. бағалау парағы
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
II. Жаңа тақырыпты өтуге дайындық (тест)
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
IV. Сабақты бекіту.
V. Сергіту бөлімі.
VI. Сабақты қорытындылау.
VII. Оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма
I. Ұйымдастыру
а) Амандасу, сыныпты түгелдеу
б) Сабаққа әзірлікті бақылау
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сабақтың әр кезеңінде бақылаушының көмегі арқылы оқушылардың жауабын есепке алып отыру. (Бағалау парағын пайдалану)
ІІ. Жаңа тақырыпқа дайындық
Реттілік тестке жауап беру арқылы үй тапсырмасын өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау.
(Әр жауаптың артында сәйкес әріптер жасырылған)
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Оқушылардың білімі мен білігін жетілдіру сабақтары
Математиканы оқытуда жазба көрнекіліктерді пайдалану
Физика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы коммуникативті құзыреттіліктерді дамыту
Әдебиеттен сыныптан тыс жұмыстарының зерттелуі
Дүниетану сабағында АКТ қамтудың тиімділігі
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Шығармашылық арқылы 1-4 сынып аралығындағы оқушылардың логикасын анықтау
Қазақ әдебиеті сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету