Қоянның тапсырмасын орындап, бауырсаққа көмектестік

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табуға арналған есептер
Сабақтың мақсаты: Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табуға арналған есептер шығару жолымен таныстыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Бөлудің компоненттерін пайдалана отырып, оқушылардың алған білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: көбейту мен бөлу кестесін пайдалана білу дағдысын қалыптастыру; жылдам санау дағдысын қалыптастыру; ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Өздік жұмыс
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, өзіндік жұмыс, сұрақ - жауап.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану.
Сабақтың көрнекіліктері: Оқулық, суреттер.

Сабақтың барысы:
І. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылармен амандасу;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
64 - бет №3
Өрнектерді олардың мәндерінің өсу ретімен орналастыр:
а) 2. 8
6. 3
7. 2
24: 3
18: 2
Жауабы: 8, 9, 14, 16, 18
ә) 3. 4
8: 2
2. 5
9. 3
10: 2
4, 5, 10, 12, 27
б) 15: 3
2. 4
6: 1
6. 2
8. 1
5, 6, 8, 8, 12

№ 6 - есеп
Амалдарды орында:
700 - 326 - 125=249
567 - (258+163)=146
(458+145) - 253=350
246+156+298=700

65 - бет №10
Ойлаған санды тап. 9, 12, 9, 6, 8

ІІІ. Бекіту сабағы
- Балалар, бүгінгі тақырып - белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табуға арналған есептер.
3 балаға 4 жидектен бөлініп берілді. Барлығы неше жидек бөлініп берілді?
Шешуі: х: 3 = 4
х = 4. 3
х = 12
12: 3 = 4
Жауабы: Барлығы 12 жидек.

24 жаңғақ әр сыйлықта 8 жаңғақтан болатындай етіп, бірнеше сыйлыққа салынды. Неше сыйлыққа жаңғақ салынды?
Шешуі: 24: х = 8
х = 24: 8
х = 3
24: 8 = 3
Жауабы: 3 сыйлыққа жаңғақ салынды.

- Ал енді, балалар, бәріміз бауырсақ ертегісін білеміз бе?
- Иә, білеміз.
- Ендеше тыңдайық. Бауырсақ әжесінен сұранып серуендеуге шығады.

Бірақ жолда қоян кездесіп қалып, бауырсақтың жолына тұрып алады. Бауырсақ қанша өтінгенмен қоян жібермейді. Жолдан оның тапсырмасын шешкенде - ақ бауырсақ өте алады? Балалар, бауырсаққа көмектесеміз бе?
(Класс екі топқа бөлінеді)
Қоянның тапсырмасы.
1 - топқа: Есептерді теңдеу арқылы шығар. Саябаққа әрбір қатарға 3 шыршадан отырғызғанда, 7 қатар болды. Неше шырша отырғызылды?
2 - топқа: Есептерді теңдеу арқылы шығар. 27 өрікті тәрелкелерге тең бөліп салғанда, 9 тәрелке қажет болды. Әрбір тәрелкеге неше өрік салынды?

х: 3 = 7 ------------------------------- 27: х = 9
х = 7. 3 ------------------------------- х = 27: 9
х = 21 --------------------------------- х = 3
21: 3 = 7 ----------------------------- 27: 3 = 9
Жауабы: 21 шырша ------------- Жауабы: 3 өріктен

- Жарайсыңдар, балалар! Қоянның тапсырмасын орындап, бауырсаққа көмектестік.
- Балалар, бауырсақ алдынан аю шығып, жолына тұрып алды. Бауырсаққа тапсырма орындамай жібермеймін дейді.

Аюдың тапсырмасы.
1 - топқа: Амалдарды орында:
(584 – 70) + 326
921 – (78 + 43)
620 – (170 + 184)
600 – (420 + 80)
Жауабы: 840, 800, 266, 100

2 - топқа: Амалдарды орында:
1000 – 875 + 160
520 + (616 - 326)
286 + (520 - 166)
(478 + 306) – 250
Жауабы: 285, 810, 640, 534

- Жарайсыңдар, аюдың да тапсырмасын орындадық. Бауырсаққа жақсы көмек көрсеттік.
- Балалар, бауырсаққа тағы да көмек керек. Осы жолы оған қасқыр кезікті. Қасқырдың тапсырмасын орындап көрейік.

Қасқырдың тапсырмасы:
1 - топқа: Теңіз шеруіне 8 бригантинадан 2 қатар және 19 фрегат қатысты. Шеруге барлығы неше кеме қатысты?
2 - топқа: Теңізге 72 балықшылар шхунасы шықты, олар баркастардан 29-ға артық болды. Теңізге барлығы неше шхуна мен баркас шықты.

Бригантина 8 – 2 қатар
Шешуі: 8 ∙ 2 + 19 = 16 + 19 = 35
? кеме
Жауабы: барлығы 35 кеме
Фрегат – 19

Балықшылар шхунасы – 72
Шешуі: 72 + (72 - 29) = 72 + 43 = 115
?
Жауабы: барлығы 115
Баркастар? 29 артық

- Өте жақсы балалар, бауырсаққа жақсы көмектесе алдық.
- Балалар, жаңа ғана бауырсақ кетіп бара жатыр еді, алдынан түлкі шыға келді. Түлкінің де тапсырмасы бар екен. Қане, орындап көрейік.

Түлкінің тапсырмасы:
Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
1 - топқа: Бірнеше сәбіз 3 дорбаға тең бөлініп салынды. Сонда әр дорбада 9 сәбізден болды. Барлығы неше сәбіз болды?

2 - топқа: 18 марканы тең бөліп, әр бетке жапсырса, әр бетте 9 маркадан болады. Сонда неше бетке марка жапсырылды?
х: 3 = 9 -------------- 18: х = 9
х = 3. 9 -------------- х = 18: 9
х = 27 -------------- х = 2
27: 3 = 9 -------------- 18: 2 = 9

Жауабы: 27 сәбіз Жауабы: 2 бетке
- Жарайсыңдар балалар, бауырсақ сендерге алғысын білдіреді. Ол үйіне аман - сау жетті.
IV. Қорытынды.
Шығармашылық жұмыс. № 9
(ең үлкені - Айдарлы құмай, күшіген, бүркіт, ең кішісі – жапалақ)
V. Бағалау.
VI. Үй тапсырмасы. 66 - бет №4, 67 - бет №



Ұқсас жұмыстар

Дәтүрлі педагогикалық технология
Дидактикалық ойын түрлерін практикада қолдану
Балаларды есептеуге үйрету кезінде ойын тәсілдерін қолданудың теориялық негізі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Қазақ тілі сабағындағы жазылым әрекетін қалыптастыру жолдары
Сақ тайпаларының тарихы
Көңілді балалар әні
Бір қоянның жалғыз көжегі бар екен
Оның әрбір тәртібін халқы екі етпей уақытымен орындап тұрады екен
Қоянның тапсырмасы
Қоянның ышқына қашқанын қызық көріп айтақ, айтақ
Қоянның құйрығы қысқа, құлағы
Қоянның берген балаларға тапсырмасы
Қоянға қандай тапсырмаларды орындауға көмектестік
Формуланы енгізу және көшіру. Тест тапсырмасын орындау
Отын багы және сүзгі (презентациясымен)Сабақ барысы:Үй тапсырмасын сұрауЖаңа сабақты бекітуСабақты қорытындылауҮйге тапсырма
Үйтапсырмасын тексеру