Өтілген материалды бекіту
Пән мұғалімі: Сагинбаева Жанар
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді салыстыру.
Мақсаты: өрнектерді салыстыру, құрастыру дағдыларын қалыптастыру; логикалық ойлауларын дамыту.
Тірек білімдерін жетілдіру.
Білім, білік, дағдыларын жетілдіру жұмысы алдыңғы сабаққа ұқсас жүргізіледі. Жаңа материалды қабылдауға дайындау үшін алдыңғы сабақта жүргізілген Отыр - тұр ойынын қайталауға болады.
Жаңа материалмен таныстыру.
Жаңа сабақпен таныстыру жұмысын тақтада көрсету арқылы бастаған жөн. Мұғалім жинақ полотносына 4 шаршы мен 2 дөңгелекті қояды және теңсіздік құрастыруды сұрайды. Содан кейін 1 шаршыны алып тастайды, балалар бұл амалды бейнелеп көрсететін өрнекті құрастырады (4 - 1) және шаршының санын дөңгелектің санымен салыстырады.
Содан кейін оқушылар №1 және 2тапсырмаларды мұғалімнің жетекшілігімен
тақтада орындайды.№1флипчартты пайдалану.
Дәптермен жұмыс.
№1 тапсырмада алдымен сурет бойынша өрнектер құрастырылады. Оларды тақтаға немесе дәптердегі суреттің астындағы арнайы берілген торкөздерге жазған дұрыс. Суретке сәйкес өрнектерді міндетті түрде оқу керек. Енді балаларға оларды салыстыру ұсынылады. Екі тәсілмен салыстыруға болады: 1) алдымен өрнектің мәнін тауып (жоғары жағына жазып қоюға да болады), содан кейін оларды салыстыру; 2) өрнектерге салыстыру жұмысын жүргізу (сол жақ бөлігінде 2 - ге 1 - ді қостық, оң жақ бөлігінде 2 - ге 2 - ні қостық, демек сол жақтағы өрнек кем).
№2 тапсырма жазу дағдыларын жетілдіруге арналған.
№3 тапсырма өрнектерді салыстыра алуды үйретуге арналған. Дәптерге жазбас бұрын сурет бойынша талдау жұмысы жүргізіліп, өрнек пен өрнекті салыстыру тәсілі түсіндіріледі, алдымен өрнектердің мәнін есептеп алу керек екеніне көздерін жеткізеді.№2 флипчартты пайдалану.
Оқулықтағы №3 тапсырма дәптерге орындалады. Жазулар балаларға бұл қиын тапсырманы орындау жеңілірек болу үшін дәптерде дайындалып берілген. Мұғалім өз талдауларын дауыстап айтуды сұрайды. Мысалы: 3 көк ұшақ және 1 сары ұшақ бейнеленген. 1 + 3 өрнегін жазуға болады. Оң жақта 1 сары және 3 қызыл тікұшақ бейнеленген. 3 + 1 өрнегі жазылады. Ұшақтар мен тікұшақтардың саны тең. = таңбасын қоямыз. Теңдік пайда болды.
Өтілген материалды бекіту.
№4 - дәптерде өз беттерінше орындауға арналған тапсырма. Осы тапсырма арқылы оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергендіктері анықталады, білімдері бекітіледі. Балалар мысалдарды дәптерге өздері көшіріп жазуды үйренеді.
Менің орным қайда? дидактикалық ойыны арқылы сабақ қорытындыланады.
Жаңа сабақты оқып үйренуге оқушыларды қатыстырудың тағы бір жолы - дидактикалық материалдармен, тарих дәптерімен жұмыс істеу
Оқу жұмыстарының негізгі түрі - біріккен сабақ
Локальды желілер
Бет-жақ протездерін жасау техникасы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Сабақта жаңа білімді игеру
Қазақ тілі сабағының түрлері
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Бастауыш сыынп оқушыларының оқу икемділігі мен машығын қалыптастыру
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы
Материалдық запастар
Материалдық емес активтер есебі туралы
Тауарлы-материалдық қорлар есебі
Материалдық емес активтер есебі.
Сабақты бекіту
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті