Жаз мезгіліне байланысты сюжетті суреттер

Білім беру саласы: Қатынас , Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: авторы: Абай. Қ. Жаз өлеңі.
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың жаз мезгілі туралы білімдерін тиянақтау;
Дамытушылығы: Өз ойларын ашық айтуға, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелігі: Көктем мезгіліндегі ерекшеліктермен салыстыра отырып, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру;
Қолданылатын көрнекіліктер: Жаз мезгіліне байланысты сюжетті суреттер. АКТ
Қостілдік компонент: жаз - лето; күн - сольнце;

Ұйымдастыру кезеңі:
Тәрбиеші:
- Қайырлы таң балалар! Балалар, бүгін бізге ерекше күн! Қане барлығымыз, қонақтармен амандасып алайық. Ендеше сендерді Шаттық шеңберіне
шақырамын.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қарсы алайық, достарым!
Келді қонақтар бізге.
- Сәлеметсіздер ме!
- Здраствуйте!
- Good morning!
Өткенді қайталау:
- Жылдың неше мезгілі бар?
Балалар: 4 мезгіл бар.
- Жарайсыңдар балалар!
- Қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Жаз мезгілі.
- Көктем мезгілінің ауа - райында қандай ерекшеліктерін білеміз?
Балалар: құстар оралады, қар ериді, гүлдер бүршік атады.
- Балалар, жаз мезгілінде ауа райы қандай болады?
Балалар: ыссы болады.
Ендеше, осы жаз мезгілі туралы білгілерің келе ме?
Балалар: Иә.

Бейне сюжет
- Балалар, қане барлығымыз мына бейне сюжет арқылы Абай Құнанбаев атамыздың Жаз өлеңімен танысайық.

Сөздік жұмыс:
- Балалар, жаңағы Абай атамыздың өлеңін дұрыстап құлақ салып тыңдадық па? Өлеңнің ішінде Ұзарып , Күркіреп деген сөздерді қалай түсінесіңдер?
Тәрбиеші әр сөзге тоқталып оның мағынасын ашып, түсіндіріп өтеді. Сөздерді балаларға қайталатады.

Сергіту сәті:
Бейне сюжет Көңілді күн
- Балалар, бойларың бір сергіп қалған болар.
- Ал, ойын ойнағыларың келе ме? Ендеше кеттік. Осы ойын арқылы сендердің білімдеріңді де тексеріп өтейін.

Қимылдық ойын: Тауып көр!
Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа тәрбиелеу. Білімдерін тексеру.
Ойын шарты: Ортаға 4 бала шығады.
Тәрбиеші екі үстелдің үстіндегі суреттердің ішінен жазға байланысты суреттерді тауып, тақтаға жапсыруды ұсынады. Бірінші тауып орындаған балалар жеңімпаз болады.
Ойын жалғасын табады.

Қорытынды:
Тәрбиеші сурет арқылы бүгінгі сабақта не туралы білгендерін, ненің ерекше естерінде қалғандарын сұрап тексереді.
Балалар білімін қорытындылап, жақсы қатысқандары үшін мадақтап, оқу іс - әрекетін аяқтайды. Қонақтармен қоштасады.
- Сау болыңдар!

Коммуналдық мемлекеттік
қазыналық кәсіпорын
№33 Көркемай балабақшасы
Жақсылықова Мөлдір Абзалқызы
Екінші сәбилер топ тәрбиешісі



Ұқсас жұмыстар

Балаларды табиғатпен таныстыру
5-7 жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру
Дидактикалық ойындар мен жаттығулар арқылы балаларды тілдің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
5-6 жастағы балалардың грамматикалық дағдыларын қалыптастыру (2015 жылғы. 5-ке тапсырылды)
Білм беруде ойын технологиясын қолдану
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие берудің формаларын жас және дербес ерекшеліктеріне қарай топтастырып, дұрыс пайдалану
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың әдістері мен тәсілдері
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
Германияның Кеңес Одағына байланысты жоспары
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз