Оқушылардың арасында жақсылық пен жамандық сезімдерін дамытуға ықпа ету

Өзiн - өзi тану сабағының жоспары 4 сынып
Тақырып: Жақсылық жасай білейік
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сыйластық, бақыт, мейірімділік, сүйіспеншілік, талаптану
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың арасында жағымды қарым - қатынас орнату, бір - біріне жақсылық жасай білуге және қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге, ой - өрісі дамыту.
Міндеттері:
1. Адам қарым - қатынасындағы жақсылық ұғымы туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың арасында жақсылық пен жамандық сезімдерін дамытуға ықпа ету
3. Оқушыларды сыйластыққа, әдептілікке, шыншылдыққа, адалдыққа, жақсылық жасай білуге тәрбиелеу

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
Оқушылармен амандасып, Өзін - өзі тану сабағының ережесін 5 - Т қайталап, сабаққа қатысқандары үшін әр балаға 20 ұпайдан беремін.
Оқушылардың оқу құралдарын 5 затты тексеріп, ұпайларын түгендейміз.
Сәлемдесу
Үлкенге де Сіз
Кішіге де Сіз
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз.

2. Тыныштық сәті Нұрға бөлену
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
Оқушылармен амандасып, Өзін - өзі тану сабағының ережесін 5 - Т қайталап, сабаққа қатысқандары үшін әр балаға 20 ұпайдан беремін.

Оқушылардың оқу құралдарын 5 затты тексеріп, ұпайларын түгендейміз.
Сәлемдесу
Үлкенге де Сіз
Кішіге де Сіз
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз.
2. Тыныштық сәті Нұрға бөлену
Шаттық шеңбері
- Балалар, бәріміз шаттық шеңберіне жиналайық. Енді бір - бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық.
Өзіңді тану
Жақсы болу – өзіңнен,
Жаман болу - өзіңнен.
Өзіңді өзің ая да,
Өзің үйрен өзіңнен.
Жақсылық көрсең біреуден,
Мен қандаймын? деп ойла.
Өзіңді өзің қолыңа ал,
Өзіңсің – ақыл айнасы.
Тиеді саған мәні бар
Өзіңді тану пайдасы.

3. Үй тапсырмасын тексеру
Жақсылық пен жамандық (ертегі)
1. Неліктен адам жақсылықтың айтқандарын орындады деп ойлайсың?
2. Жамандыққа ерсең жаман боласың, жақсылыққа ерсең жақсы боласың деген ой туралы қандай пікір айта аласыңдар?

4. Дәйексөз.
- Енді, балалар, бүгінгі тақырыбымызға сай мына дәйексөзді оқып, дәптерімізге жазып алайық.
Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын
Дәйексөздің мағынасын ашу.
Хормен қайталау.
Ұл балалар қайталайды, қыздар қайталайды, сосын бәрі түгел хормен айтады.
5. Ертегілерді өз ойларыңмен жалғастырып көр
Қарлығаш пен дәуіт Ітоп
Бір қарлығаш ұя салып, балапандарын асырап жүреді. Бір күні жауыз жылан балапандарды жегісі келіп, ұя салынған ағашқа өрмелеп шыға бастайды. Қарлығаш жыланды көріп, қатт қорқып, қорғап қалатын арашашы іздейді....
Аю мен тышқан ІІ топ
Бір тышқан аңдаусызда аюдың апанына тап болып қалады. Одан адасып жүріп, аюдың құлағына кіріп кетеді.
Аю шошып оянып, құлағын басып қояды: ъ
- Менің құлағым - сенің інің деп пе едің? – деп ақырады. Өзіңді жақсылап сабайын ба?
- Сабамашы. Мен де бір керегіңе жарармын.
- Бармақтай болып, не керегіме жарармын дейсің ,- деп күледі аю. Дегенмен, босатып жібереді.

Мектеп: № 18ЖББОМ КММ
Мұғалiм: Сағындық Іңкәр Қанатқызы
Жақсылық жасай білейік жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Эмоциялар мен сезімдердің дамуы бастауыш сынып оқушыларының сәтті адамгершілік тәрбиесінің шарты ретінде
Балалардың адамгершілік санасының ерекшеліктері
Адамгершілік қасиеттерін сыныптан тыс жұмыстар арқылы қалыптастыру
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі – адамгершілік-рухани тәрбие беру
Рухани - адамгершілікке тәрбиелеудің шарттары
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Табиғатқа аялы қарым - қатынастарын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларына әдеби оқу сабақтарында рухани - адамгершілік тәрбие беру
Оқушыларға адамгершілік тәрбие берудің теориялық мәселелері
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
СЫРЫМБЕТҰЛЫ ХАНГЕЛДІ
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК