Ұшы жоқ шексіз сызық

Математика 4 - сынып.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың геометриялық фигуралар туралы айқын түсініктерін және алғашқы ұғымдарын қалыптастырып, фигураларды бір - бірлеріне ажырата білуте үйрету.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикасын дамыту, есеп шығару құштарлығын арттыру, психикалық яғни зейін, ес, қабылдау, ой-қияли қасиеттерін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Ұлттық сана - сезімді қалыптастырады, адамгершілік асыл - қасиеттерді бойға сіңіріп, кәсіби білімділікке, халықтық дәстүрге тәрбиелеу.
Танымдылығы: Халықтың тұрмыс - тіршілігімен, өмір тәжірибесімен, кәсіби еңбегімен танысу, дүниетанымын байыту, оқудың өмірмен практикамен байланысын көрсету.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты еске түсіру. Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу түбірі дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеу құрастыру (сурет)
х △ = 0 △

І - кезең, Кім жүйрік?
Математикалық диктант.
1) Барлық фигуралар.... құралады.
2) Екі нүктемен тұйықталған түзу сызық -.... деп аталады.
Ұшы жоқ шексіз сызық,... деп аталады.
Басы бар да, ұшы жоқ шексіз түзу..., деп аталады.
Шашыраңқы орналасқан нүктелерді сызықтармен қоссак,... сызық пайда болады.
ІІ - кезең. Есебін тапқан екі асар
№1 есеп. Суреттен:
Нүктелерді ата
Кесінділерді ата
Бұрыштарды ата
Тік бұрыштарды ата
Шаршыларды ата
Күннің жады. Тақырып: Көркем жазу.
ІІІ - кезең. Саны бардың мәні бар.
№2есеп. Не жасаймыз?
С нүктесі арқылы нешеге бөлінеді.
Д нүктесі арқылы нешеге бөлінеді?
№3 есеп.(тақтаға) ЕК кесіндісін сыз
Сызғыштың көмегімен оны екіге бөл,
Циркульдың көмегімен қақ бөл.
№4 есеп. Тіке жауап.
Неше шаршы бар?
№5есеп( кітаппен жұмыс)
Қандай нүктелер бар?
Қайсысы АВ кесіндісіне тиісті?
Қайсысы АВ кесіңдісіне тиісті емес?
Сол нүктелерді белгіленуі бойынша оқы.



Ұқсас жұмыстар

Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Геометриялық фигураны қарастыру
Нүктемен танысу әдістемесі
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Көлденең күш пен июші моменттер
Геометриялық салу құралдары
Графтардың байланысу критериі
Сырықтардың деформациясын математикалық тұрғыда ұтымды басқару моделі
Дифференциалдық теңдеу пәні
Геометриялық мазмұнды есептер
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту