Айналмалы бекеттер әдісі

Мұғалім: Солтанова А.
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Моңғол шапқыншылығы
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Моңғол хандығының саяси байланыс жайлы оқып біледі.
ә) Дамытушылық: Моңғол хандығы жайлы оқыта отырып оқушылардың қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуде адамгершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Моңғол хандығы туралы біледі.
Отырар қаласы жөнінде талқылау жүргізеді.
Отырар шайқасы жөнінде материал жинақтайды.
Моңғол хандығының маңыздылығы жөнінде өз ойын айтады.

Сабақтың ресурстары: Топтық, жұптық әдісі, Қорытындылаушы ойыны, миға шабуыл әдісі, АКТ, Айналмалы бекеттер әдісі, Маған көрсет әдісі, А - 3 парағы, қайшы, желім, түрлі - түсті қағаздар, постер.
Ой қозғау
10 минут 1. Оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілеу.
2. Сыныпты тауықтың құтқылы мен иттің үргені мысықтың мияулағаны, сиырдың мөңірегені бойынша төрт топқа бөлу.
3. Қорытындылаушы ойыны арқылы сабақ басында “Қорытындылаушы” рөлін бір оқушыға беремін. Сабақ соңында жұмыс барысын жалпылай отырып, өтілген тақырып бойынша мәселенің түйінін, өте маңызды жайларды сараптап, бағалау жүргізеді.
4. Жұмыс істеуге жағымды ахуал тудырту үшін екі топқа құпия жазылған сөздер беремін Смайлктар, кітаптың ашылуы, музыкалық аспаптар, үй, өрмекші торы, жүрек . Сол сөздерді топ болып ақылдасып, мимикамен көрсетеді. Екінші топ қарсы тобының не көрсеткенін табу керек.

5. Крестик - нөлдіктер әдісі арқылы сұрақ қоя отырып үй тапсырмасын қайталату.
1. Қазақстанның ортағасырлық қалаларын айтып шық
2. Қай қала қыпшақтардың басты саяси мәдени орталығы саналады.

Айналмалы бекеттер әдісі
1. 94 - 96 беттегі, тақырыпты оқуға уақыт беремін.
2. Оқушылар жұптаса барып тақырыптағы түсіндірмелерді баяндайды..
3. Әр топқа тақырып бойынша постер жасату. Онда бір топ мүшелері келесі топ мүшелерінің постердегі жұмысын жалғастырып, аяқталуын өз постерлерінде аяқтату, қорғауға мүмкіндік беремін.

Моңғол шапқыншылығы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Табиғи газдың құрамындағы бейорганикалық қосылыстарды анықтау
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНА ТӘН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Студенттердің кәсіптік - қолданбалы дене дайындығында айналма жаттығу әдісін қолдану әдістемесі
Гидрологиялық бақылауларды метеорологиялық қамтамасыздандыру
Қазақстандағы темір жолдар
Жер үсті суларының негізгі ластану көздері және ластаушы заттардың түрлері
Суқұбыры (канализация) торабының құрылысы
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Ауыр атлеттердің дене дайындығын дамыту әдістері
«Достық» станциясы арқылы халықаралық көлік қызметінің болашақтағы даму жолдары
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
АЙНАЛМАЛЫ СУ ӨТКІЗУШІ ЖЕЛІЛЕРДЕ ТҰРАҚСЫЗ ҮРДІСТЕРДІҢ ПАЙДА БОЛУЫ
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Асептика - жараны микробтардың зақымдануынан қорғау әдісі