Ыбырай Алтынсарин Өнер - білім бар жұрттар Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады
САБАҚ: Ыбырай Алтынсарин Өнер - білім бар жұрттар
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалым материалдарының мазмұнымен танысады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлең мазмұнымен таныса отырып, мәтін мазмұнына бағытталған сұрақтарға жауап береді.
Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдалым әрекетін мұқият жүзеге асыру арқылы мазмұн негізіне бағытталған сұрақтарға жауап бер отырып, Бес жолды өлең құрастырады.
Басы
Психологиялық ахуал.
Шаттық шеңбері тренингі арқылы жағымды ахуал орнайды. Пазл әдісі бойынша топқа бөлемін.
Ортасы
Өлеңді үнтаспадан тыңдайды.
Тыңдай отырып, тапсырмалар орындайды.
Өмірмен байланыстыра отырып, жауап береді
Дескриптор:
- сұрақтармен танысады;
- өлең мазмұнынан алынған сұрақтарға қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, 1сөйлеммен жауап жазады.
Ойлан, жұптас, бөліс әдісі
Өнер - білім бар жұрттар,
Тастан сарай салғызды.
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып - жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды.
Аты жоқ құр арбаны,
Мың шақырым жерлерге,
Күн жарымда барғызды.
Адамды құстай ұшырды.
Мал істейтін жұмысты.
От пен суға түсірді.
Отынсыз тамақ пісірді,
Сусыздан сусын ішірді.
Теңізде жүзді балықтай,
Дүниені кезді жалықпай,
Білгендерге осылар
Бәрі - дағы анықтай.
Мұғалімнің аты-жөні: С. Е. Толеушова
Ыбырай Алтынсарин Өнер - білім бар жұрттар жүктеу
Ы. Алтынсариннің ағартушылығы мен педагогикалық идеялары
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН ШЫҒАРМАЛАРЫН ОҚУ - ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
Алтынсариннің педагогикалық идеялары
Бастауыш сыныптарда Ы. Алтынсариннің шығармаларын оқытудың маңызы
Әдебиеттің оқу пәні ретіндегі білімділік маңызын дамыту
Ы.Алтынсариннің білім жүйесіне қосқан үлесі
Ыбырай Алтынсарин ағартушы педагог
Қазақ хрестоматиясы оқулығынан
Ы.АЛТЫНСАРИН ДӘУІРІ – ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ АЛТЫН ҒАСЫРЫ
Үлкендерге арналған әңгімелер
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН