Жуан дауыстыларды ата. Жіңішке дауыстыларды ата

Сабақтың тақырыбы: Ақсақалдың ақ батасы.
Жуан және жіңішке жұп дауыстылар.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: дауысты дыбыстардың жұп дауыстылар
болып айтылу себебін мысалдар арқылы түсіндіру. Бата туралы түсінік қалыптастыру
Дамытушылық: жылдам ойлау, дұрыс сөйлеу арқылы сөздік қорларын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: үлкенді сыйлауға, көркем жазу арқылы ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа білім беру.
Сабақтың түрі: танымдық сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік, дидактикалық ойын.
Пәнаралық байланыс: математика.
Көрнекілігі: М. Әлімбаевтың суреті, суреттер, кестелер, бата кітаптары.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: а) оқушыларды сабаққа дайындау ә) психологиялық дайындық.
Ойға толып санамыз,
Бестік болып бағамыз.
Баласындай әр үйдің,
Тату болсын арамыз.
ІІ. Үй тапсырмасы: а) Әдептілік әліппесі өлеңін мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап алу. ә) Менің атам тақырыбында жазған әңгімелерін оқу.
Өткенді қорыту.
Д ойын Кім жылдам? . Суретке қарап сөзді табу, дыбыстық талдау жасау.
Алма, бұзау.
Күрек, сөмке.

ІІІ. Жаңа сабақ. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Жуан дауыстыларды ата.
- Жіңішке дауыстыларды ата.
1 . Сөздерді оқы.
Сан – сән от – өт ыс – іс ұн – үн
Нан – нән боз – бөз тыс – тіс тұс – түс
2 Сөздердің мағынасын түсіндіру. Дауысты дыбыстардың ұқсас дыбысталуын
байқау.
А – Ә, О – Ө, Ы – І, Ұ – Ү жуан және жіңішке жұп дауыстылар. Олар өзара ұқсас дыбысталады
47 - жаттығу. Жаңылтпашты тездетіп дұрыс оқыңдар.
Дән – дәулет
Дәулет – дән
Сән – сәулет
Сәулет – сән.
Сергіту сәті.
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Салақтықтан қашайық,
Әдемі етіп жазайық.
Дәптермен жұмыс.
48 - жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу.
Біз ауамен дем аламыз. Адамға таза ауа өте қажет. Әуе ашық, таза.
- Ауа, әуе сөздерінің қайсысы жуан, қайсысы жіңішке?
Әке көрген оқ жонар
1 Топтастыру.
Әке
Әріптерді алфавит ретімен қой
БАТА

Бата туралы айту
Батаны тойларда үлкен кісі береді. Бесікке салу Тұсау кесу Сүндет той тағы басқа тойларда беріледі. Ас ішіп болғасын бата береді.
Қазір бізге ата бата береді.
М. Әлімбайдың Ақсақалдың ақ батасы өлеңін оқу.
М. Әлімбай суретін көрсету.
Өлеңді оқушылар мәнерлеп оқиды.

Мақалдар
Ата балаға сыншы.
● Ата - бәйтерек
Бала - жапырақ.
● Батаменен ел көгерер,
Жаңбырменен жер көгерер.

ІҮ. Қорытынды
- Кім бата біледі, бізге бата берсін.
Оқушылар өздері білетін баталарын айтады.

Венн диаграммасы
дауыстылар
А, о, ы, ұ
ә, е, ү, і

Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.
Ү. Үйге тапсырма
Ақсақалдың ақ батасы өлеңін жаттау.



Ұқсас жұмыстар

Дауыстылар жүйесі
Қазақ тілі дыбыстарының артикуляциялық сипаты
Қазақ тілінің дыбыс жүйесі
Дауысты дыбыстар жүйесі
Қазақ тіліндегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды үйретудің жолдары
Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Дауыстылар
Қазақ тілінде дауысты дыбыстардың жасалуы және түрлері
Қазақ тілінің вокализм және консонантизм жүйесі, жіктеу принциптері
Дауысты дыбыстар
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі