Жемістер мен көкөністерді ажырату, атауларын айту
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Дидактикалық ойындар еліне саяхат
Мақсаттары:
Білімділік: Дидактикалық ойындар арқылы балалардың алған білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын байыту, ТТШТ (ТРИЗ), Луллия шеңбері (Кольцо Луллия), мальберттегі түрлі - түсті суреттер, интерактивтік тақтадағы ойындар арқылы ойлау, сөйлеу мәдениеттерін дамыту, тілдерін байыту.
Тәрбиелік: Балаларды табиғатты аялауға, еңбекқорлыққа, білімділікке тәрбиелеу.
Қостілдік: Фрукты - жемістер, овощи - көкөністер.
Пайдаланылған көрнекіліктер: Интерактивті тақта, мальберт, слайд - презентация, Луллия шеңбері, топ балаларының физминутка видеосы, музыка, түрлі - түсті суреттер
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Күз мезгілі туралы қандай жыр - шумақтар білесіңдер?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Балалар сендер ойын ойнағыларың келе ме? Ендеше бүгін көп ойындар ойнайық.
Балалар тақтаға назар аударамыз. Күз мезгілі болғандықтан біз бақша мен баққа саяхатқа шығайық. Сендермен 1. Бақта ма, бақшада ма? д о ойының ойнайық.
Мақсаты: өткен тақырып бойынша жемістер мен көкөністерді ажырата білу, атауларын дұрыс айту, тілдерін қызықты суреттер арқылы дамыту.
Шарты: слайд - шоудағы берілген тапсырмаларды орындау.
1. Жемістер мен көкөністерді ажырату, атауларын айту.
2. Алманың түсіне қарап, себеттерге орналастыру
3. Жемістердің көлеңкесі арқылы, жемістердің түрлерін табу.
Дидактикалық ойындар арқылы балалардың экологиялық тәрбиесін табиғат құбылыстарымен байланыстыру
Балалардың табиғатпен таныстыру туралы түсінік қалыптастыру және олардың маңызы
Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамыту әдістері
Мектеп жасына дейінгі балалар
Күз мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез - құлық мәдениетін тәрбиелеу жолдары
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «біз мектепке барамыз» бағдарламасы
«БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ» БАҒДАРЛАМАCЫ
Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың 9 тіршілік әрекетін ұйымдастыр
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары