Жаз мезгіліне сурет салу
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаевтың Жаз өлеңі
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың Абай туралы түсініктерін кеңейту. Жаз өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Мәнерлеп оқуға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын танымдылық қызығушылығын дамыту, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелігі: Оқушыларды имандылыққа, табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, сөздік, сұрақ - жауап, кубизм
Көрнекілік: Абай суреті, Жаз мезгілінің суреті
Пәнаралық байланыс; дүниетану, бейнелеу, музыка
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық Шаттық шеңбер құру
2. Қызығушылығын ояту. Оқушыларды топқа бөлу
1 - топ Күз .
2 - топ Қыс
3 - топ Көктем
4 - топ Жаз
Ой қозғау :
- Әр топтан бір оқушы жыл мезгілдеріне байланысты өз ойларын айтып суреттейді.
3. Мағынаны тану . Мұғалімнің түсіндірмесі.
- Сендер, жаз мезгілі туралы осылай суреттейді екенсіңдер. Ал, енді Абай атамыз қалай суреттеген
екен? Өлеңді оқымас бұрын Абай атамыз туралы білетіндерімізді есімізге түсірейік.
- Әр топтан бір оқушыдан айтады.
Топтастыру арқылы Абай туралы білетіндерін еске түсіру.
жазушы, аудармашы
Абай Құнанбаев. қоғам қайраткері,
ұлы ақын, қазақ халқының ақыны, философ
- Балаларға арнап жазған өлеңдерін білеміз бе?
Абай Құнанбаев өмірімен таныстыру. Мұғалімнің түсіндірмесі
- Сонымен қатар Абайды лирик ақын деп те атаймыз. Өйткені табиғаттың әсем сырларын, ондағы болып жатқан құбылыстарды, адам өмірінен арнап жырға қосты. Оның жылдың төрт мезгіліне арнап шығарған Жаз , Күз , Қыс , Жазғытұрым және т, б өлеңдері бар.
- Бүгінгі сабағымызда Абай суреттеген Жаз өлеңімен танысамыз.
1 - топ Өлеңді мәнерлеп оқу.
2 - топ Оқушыларға іштей оқыту
3 - топ Өлеңнің мазмұнын айту
4 - топ Мәнерлеп оқу минутын өткізу
4. INSERT стратегиясы(маған таныс емес) деген сөздің астын сызу.
- Сөздік жұмысы.
Күркіреп - өзеннің ағып жатқандағы дыбысы
Шұрқырап - кісінейді
Шалғын - жайылым немесе қалың шөп
Жоны - арқасы
Ыңқылдап - тойынғанның белгісі
5. Мазмұнын ашу.
Абай бұл өлеңінде...................
6. Топпен жұмыс.
1. топ. Жаз мезгіліне сурет салу.
2. топ. Берілген ұйқастардан өлең құрастырады.
3. топ. Жаз мезгіліне байланысты мақал - мәтел айтады.
4 - топ Жаз мезгілі. Эссе жазу
7. Сергілу сәті. Желсіз түнде жарық - ай әнін орындау
8. Венн диаграммасы.
Қыс
Жаз
9. Ой толғау. Бес жолды өлең құрастыру
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4Сөз тіркесі
5. Синоним
Бекіту. Тобықтай түйін
- Абай - ұлы ақын, жазушы, лирик т. б
- Жаз өлеңін оқып таныстық
- табиғат, сұлулық, әсем сырларын ондағы болып жатқан құбылыстырды, адам өміріне арнап жазған
ҮІ. Бағалау
ҮІІ Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау. Абай суреттеген жаз бейнесінің суретін салу, бейнелеп тұрған сөздерді тауып дәптерге жазу.
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Қызметті сипаттайтын бәсекелік факторлар
Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ СЕЗІМДЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Бие сүтінің ашылу тарихы
Балалардың сөйлеу дағдыларын тірек кестелер арқылы дамыту
Үш терек ЖШС Еркем-Ай бөбекжай балабақшасында қыркүйек айында жүргізілген ертеңгіліктер мен ұйымдастырылған оқу кызметтерінің анықтамасы
Балаларды табиғатпен таныстыру
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Жарықтың химиялық әсері. Фотосурет.
Батыс Сібір жазығы
Қазақстан опера өнерінің негізін салушы сахна жұлдыздары
Іргетастарды салу
Салық салу түсінігі.
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ