Балалардың қызығушылығын арттыру арқылы, шығармашылық қабілетін дамыту

ОҚО, Шымкент қаласы, №46 Ақбөпе бөбекжай балабақшасы
Шаттық мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Қарабаева Ділшат Ахметқызы

Сабақтың тақырыбы: Ою - өрнектер сыр шертеді .
Білім саласы: Қатынас , Шығармашылық , Таным .
Оқу іс - әрекеті: Тіл дамыту, жапсыру, құрастыру.
Сабақтың мақсаты: Балаларды халық мәдениетіне үйрету, қазақ халқының әдет – ғұрыптарын тереңірек ашу және дамыту, балалардың бойына сіңіру. Балалардың қызығушылығын арттыру арқылы, шығармашылық қабілетін дамыту.
Білімділік: Балаларды ою - өрнек түрлерімен таныстыру. Ою - өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып балалардың шеберлігін ұштау.
Дамытушылық: Балалардың есте сақтауын, жылдамдық, шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, сұлулыққа жинақылыққа назар аудара отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, сызу, қию, жапсыру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, ұлттық ою - өрнектер, киіз үлгісі, ою - өрнектердің сызбасы, құм терапиясы, желім, түрлі - түсті жіптер, трафарет.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.
Шаттық шеңбері.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық
Таза ауадан дем алып
Жүрек жылуын алайық.
Жиналған жылы шуақты
Қонақтарға сыйлайық.
Жылулық шеңбері:
- Аспанымыз ашық болсын!
- Еліміз тыныш болсын!
- Балабақшамыз жайнай берсін!
- Күніміз сәтті болсын!
- Балалар барлығымыз орындарымызға жайғасайық. Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы Ою - өрнектер сыр шертеді .
- Балалар, әр халықтың өзіне тән ұлттық белгілері бар. Қазақ халқының өзіне тән ерекшеліктерінің бірі – ұлттық ою - өрнектері. Ертеде ою - өрнек арқылы бір нәрсені біліп, үйренуге болған, ол бір мағына ұғымды берген.
Мысалы мына бейнетаспадағы көрініске назар аударыңдар. Бейнетаспада ұлттық ою - өрнектер туралы қысқаша шолу.
Тәрбиеші: - Қане, балалар ою өрнек туралы не білесіңдер?
Бекнұр: Ою - өрнек деген сөзіміз латын тілінен алынған, “Орнамент” (әшекей) деген ұғымды білдіреді. Мағынасы сәндеу, әсемдеу деген сөзден шыққан. Ұлттық киімнің негізгі сәндеушісі – ою - өрнек.
Мерей: Өсімдік типтес ою – өрнек өсімдіктердің гүлі, жапырағы, сабағы, дәні, негізгі элементтері көрінеді.
Тәрбиеші: Ою - өрнектің қандай түрлерін білесіңдер?
Бекзат: Зооморфтық ою - өрнек. Өрнектер негізінен жануарларды, яғни аң, құс, балық т. б. түрлі жәндіктерді және олардың мүшелерін бейнелейді.
Алихан: Аспан әлеміндегі құбылыстарға байланысты өрнектер: ай, күн, жұлдыз, айшық, аймүйіз, құс жолы, жұлдызша, кемпірқосақ.
Нұртаза: Заттардың атауына байланысты өрнектер: балға, балта, тарақ, балдақ, күмбез, табақ, қармақ.
Тәрбиеші:- Жарайсыңдар, балалар енді осы ою - өрнек туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер?
Нұрсұлтан:
Ою ойғанның ойы ұшқыр.
Жанель:
Шебердің қолы – алтын.
Шешеннің сөзі – алтын.
Нұрмухаммед:
Ою ойған сызу да сызады.
Аруна:
Шешеннің тілі - шебердің бізі.
Дарын:
Өнерлі бала - сүйкімді.
Альбина:
Өнер көзі – халықта
Дилназ:
Өнер – өлмес мұра.
Ғажайып сәт:
Шет елден қонақ кіріп келеді. Балалармен амандасады.
- Балалар ағылшын тілін білеміз бе?
Ағылшын тілінде бірнеше сұрақ – жауап жасап алып келген ойынды ойнауға ұсыныс жасайды.
Greetings:
- Good morning children!
Балалар:
- Good morning!
Логикалық ойын:
Ненің суреті жасырылған?
Ойынның шарты: жасырылған суреттерді тауып, атын ағылшын тілінде айтып береді
Ағылшын тілінде:
Түйе – Camel
Құс – Bird
Қошқар – Ram
Қаз – Goose
Интербелсенді тақтамен ою - өрнек туралы жұмыс.
Бейнетаспада бота, құс, арқар, түйе бейнелері көрсетіледі. Балалардан қандай ою келіп шыққанын сұрайды.
- Children, I have heart that you are very cleaver. So I brought some game. Shall we play together?
- Teachers action:
- Show the game on the inter - active desk: What do you think what is could be?
- Teacher: Exactly! What about next one? - Oh, yes!
- Good! This one?
Well done you! Any idea for last picture.
- It’s a bird
- It could be a camel
- It’s a Ram
- Excellent! Now, please, tell me Kazakh national patterns, relating to these animals.
- Oh it should be goose
Ою - өрнектердің аттарын ағылшын тілінде атайды.
- For example
Қошқар мүйіз – ramhorns,
Құс қанат – birdwing,
Түйе табан – camelfoot
Қазмойын – goose neck
- Oh I didn’t mishear then. You are cleaver. Ok, Thank you so much.
- Good bye children!
- Good bye!
- Балалар, біздер осы ою - өрнектерді көзімізбен көру үшін ауылға әндетіп ауылға барайық. Әжеміз біздерді ауылға текемет тоқуға, басқұр жасауға көмектесуге шақырған.
- Балалар ауылға сергіту жаттығуын жасап әндетіп барады.



Ұқсас жұмыстар

ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ойын арқылу арттыру
Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық мәні
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамыту
Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Шығармашылық қабілетін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу- танымдық қызығушылығын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық мәселелері
Вундеркинд оқушыларды анықтау және дамыту ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі баланың ойын психологиялық іс-әрекетінің дамуы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы