Қарлығаш тапсырмасы

1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Білім саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Математика
Мақсаттары: а) білімділігі: 1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар қатарына берілген тапсырмаларды анықтау.
ә) дамытушылығы: 1 - 20 көлемінде реттік санауға үйрету. Тура және кері санау. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандарға берілген тапсырмаларды пысықтау.
б) тәрбиелігі: Балалар логикалық танымдық тапсырмаларды тез шешуге дағдыланады. Көрнекілігі: санау материалдары, суреттер, дид. материалдар т. б Әдіс - тәсілі: түсіндіру, көрсету, санау.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Ұйымдастырушылық оятушылық
Балалардың сабаққа дайындығын тексеру.

Шаттық шеңбері
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың болсын табылатын қасыңнан.
– Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
– Көктем мезгілінде неше ай бар?
- Ал әрбір жыл мезгілі неше айдан?
- Сонда 1 жылда неше ай бар?
- Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай?
- Олай болса, балалар мен сендерді көктемгі табиғат көріністерін тамашалай отырып, Математика еліне саяхатқа шақырамын. Саяхатты көктемнің алғашқы жаршысы болған Көкектің көңілді сандарымен бастасақ.

1-тапсырма: Біз шашылған сандармыз,
Орнымызды табамыз.
Көңілді боп жүрейік,
Енді санап көрейік.
1 - ден 20 - ға дейін тура санау.
20 - нан 1 - ге дейін кері санау. Жарайсыңдар, балалар сендерге Көкек риза, осы 1 - ден 9 - ға дейін сандар қалай аталады?
Ал, 10 - нан кейінгі сандарды қалай атаймыз? Бір таңбалы сандар ең үлкені қай сан?
– Енді осы сандар туралы санамақ білеміз бе?
- Ал, біздер өткен математика сабағында танысқан сандарымызды еске түсірейік.
– Бұл сандарды қандай сандар деп атаймыз?
– Олардың құрамында неше бірліктер бар?
- Балалар, бізге қонақ келіпті, Көктем ханшайымы қарсы алайық.
- Сәлематсыз ба, Көктем ханшайымы.
- Ой, рақмет Көктем ханшайымы біздің балаларға бұл тамаша сыйлық болды? Сізде бізбен бірге болып, балалар білімін тамашалаңыз.

Ұйымдастырушылық - ізденушілік
- Қанекей, балалар олай болса, қыр қызғалдағын санайық. Бүгін танысатын сандарымыз 17 және 18 сандары.
- Осы гүлдің көбелектері де бар екен санайық. Бұл сандар екі таңбалы сандар, құрамында неше бірлік болады?
Қолшатыр тапсырмасы
10+7 12+5 14+3 16+1 11+6 13+4 15+2
10+8 11+7 12+6 14+4 13+5 15+3 16+2 17+1
Оқулықпен жұмыс
Қалдырылған сандарды жазу, сары түске бояу.

Сергіту сәті.
Сандарды жаттаймын, алақай!
Санаудың да келді кезегі
1, 2, 3 балақай
Қайталаймыз асықпай.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
1 - ден 10 - ға дейін мен
Санауды білемін
Енді керісінше әндетем
Балалар қосылыңдар.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 және 1
1, 2, 3, 4, 5 тамаша
6, 7, 8, 9, 10 ла - ла
Мен ақылдымын бәрінен
Сен де санауды үйрен
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

№2- тапсырма
Карандаштарды санау
№3 тапсырма
Қоршаудың жартысын тауып жапсыру.
№4 тапсырма
15, 16 сандарын берілген жолға жазу. Пішіндерден құрылған кескіндерді қайталап салу тапсырмасы орындалады.
Қарлығаш тапсырмасы: Ойлан тап
5+4 9 - 6 6+2 8 - 4 17+1 12 - 2 15+2 13+2
Көбелек тапсырмасы: Кім тапқыр
Үйге келді Мадияр,
Оған қоса Алдияр.
Кейін келді Айдана,
Қанша болды бар бала? (3)
Бес алманың екеуін
Досың сұрап алады,
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (3)
Бір - бірімен жарысқан,
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қоян, бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)
Сегіз асықтың үшеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады?(5)
- Көктем мезгілімен қоштасып, шығарып салу.

Атырау қаласы,
Жаңаталап селосы, Жамбыл орта мектебінің
Мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі:
Құсайынова Жанна Хамуқызы



Ұқсас жұмыстар

Әріпті өрнектерді оқыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Сыни тұрғыдан ойлау түсінігі
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Оқушылардың есте сақтау қабілетін анықтау
Қазақ тілі сабағында оқушылардың ойлау қабілетіне берілетін тапсырмалар жүйесі
Құстардың жіктелуі
Сөздің құрылысы мен құрылым жүйесі
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесіндегі ролі
Қарлығаш
Қарлығаш сонда
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Бір қарлығаш жардың қуысына ұя салып, өмір сүріпті
Қоянның тапсырмасы
 1 Аралық бақылау тапсырмасы
 Экономикалық талдау пәнінен 2 межелік бақылау тапсырмасы
 2 ШЕПТІК БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАСЫ
Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
 Мұхамедхановтану пәні бойынша 1 аралық бақылау тапсырмасы