Оқушылардың мәнерлеп оқуы
Сабақтың тақырыбы: Тоқсан жолдың торабы.
Әдебиеттік оқу. 1 - сабақ
Сабақтың мақсаты: а\ Білімділігі: Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, әр түрлі жолдар арқылы жан – жақтағы елдермен байланысымыз туралы түсінік беру.
ә\ Тәрбиелілігі: Отанын сүюге, қорғауға, мақтан ете білуге тәрбиелеу.
б\ Дамытушылығы: Оқушылардың ойын, қиялын біліктілігін дамыту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ - жауап, баяндау.
Түрі: аралас.
Күтілетін нәтиже: Қазақстан жеріндегі жолдарды білуі; елін, жерін, мәдениетін сүйе білуі; Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Ұшты - ұшты не ұшты? ойыны. Есте сақтауын дамыту
ІІ. Жаңа сабаққа дайындық.
а\Жұмбақ шешу.
Құс сияқты, құс емес,
Самғап ұшқан биікке.
Қақпайды бір қанатын,
Жүрсе де тым биікте. ұшақ
ә\Қандай көлік түрлерін білесіңдер?
б\Астана қаласы туралы әңгімелеу.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. Оқушылардың мәнерлеп оқуы.
3. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
4. Сұрақтар мен тапсырмалар:
а\Тоқсан жолдың торабы дегенді қалай түсінесің?
ә\Үлкен қалаларды қосатын қандай жолдарды білесің?
б\Аталған өзен - көлдерді картадан көрсету.
Сергіту сәттері. Есте сақтауын дамыту
Орнымыздан тұрайық
Алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық
5. Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Тарау - тарау жолдардың
Тарау - тарау саласы бар.
Салалардың да
Тарау - тарау аласы бар.
Арасының да тарау - тарау
Саласы бар.
Дидактикалық ойын Кімге жұмыс істеу үшін не қажет?
Балаға құрал - саймандарды таңдап, оның маңыздылығы туралы айтып беруді ұсынады.
IV. Сабақты бекіту.
1. Суреттегі көлік түрлерін ата.
2. Қайсысы қайда баратынын сызба арқылы көрсет.
3. Өлеңнен сөз тіркестерін тап.
V. Үйге тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқы.
Өзен - көлдер туралы жұмбақ жина.
VI. Бағалау.
Толық нұсқасын жүктеу
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқу дағдысын үйрету технологиясы
Мәнерлеп оқуда зор рөл атқаратын интонация
Көркем шығарманы талдау мен дамыту бағыттары
Көмекші мектеп бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысының ерекшеліктері
Қазіргі таңдағы сабақты жүргізуде жаңа технологияларды қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға үйретудің әдістемесі мен мүмкіндіктері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Әдебиетті оқытудың әдістері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы