Сөйлейтін қабырға пиктограммалар
Сабақ тақырыбы: Диаграмма
1 - сынып
Оқу мақсаты: 1. 5. 2. 5. Деректерді жинау, кестелерді, пиктограммаларды диаграммаларды күнделікті материалдың көмегімен жүйелеу, жасап бітіру.
Тақырыпты түсініп, тыңдап, сұрақтар арқылы талқылайды.
Алған білімді қолдана алады.
Ресурстар: Сөйлеу қабырғасы пиктограммалар, тіктөртбұрыш, шаршы, парақтара 4, желім, смайликтер, текше.
Тірек сөздер: Диаграмма - diagram
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды диаграмма ұғымымен таныстыру, мәлімет жинау дағдысын қалыптастыру, мәліметтерді диаграмма көмегі арқылы дәлелдеуге үйрету.
Жетістік критерийлері Мәліметтерді жинақтап, диаграмма құра біледі. Диаграмма көмегімен мәліметтерді дәлелдей алады.
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта.
Алдыңғы білім: Сөйлейтін қабырға пиктограммалар.
Сабақтың басы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Дос болайық бәріміз.(Барлығы қолдарын ұстап тұрады.)
Атсын күліп таңымыз.(күн жасайды қолдарымен)
Тыныштықты сақтаймыз.
Сабағымызды бастаймыз. (Бір - біріне алақандарын қосады.)
Топқа бөлу. Гүлдерді таңдап, шаршылардың түсіне қарай бөлінеді.
5 топқа бөлінеді.
І ЖАСЫЛ
ІІ ҚЫЗЫЛ
ІІІ САРЫ
ІY КӨК
Y ҚОҢЫР
Сабақтың ортасы
Қызығушылығын ояту
Сөйлейтін қабырға пиктограммаларды әр топ табады. (жемістер, көкөністер, сүт өнімдері.)
Салыстыру, өрнек құру.
Пиктограмма сөзіндегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтап, тік төртбұрыш, шаршылармен санын көрсетеді.
Мағынаны тану
(МК) Балалардың сүйікті ісі
Диаграммаға қарап, сұрақтарға жауап беру.
(Т) Неше жастасың? Балалар бір - бірінің жасын сұрап біледі диаграмма құрады.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды соғамыз.
Бір отырып, бір тұрып,
Билеп, билеп аламыз.
Сабақтың аяқталуы
Қызықты тапсырма:
(Т) Шығарып көр.
Спорттық жетістіктер.
Орындап көр.
Диаграмма құрады, диаграмма бойынша тапсырма құрастырады, салыстырады, дәлелдейді.
Куббизм стратегиясы
Текшенің түсі бойынша сұрақ әр топ жауап береді.
(ҚБ) Дискриптор
Мәлімет жинақтап диаграмма құрады.
Гүлзардағы гүлдер.
Диаграмма көмегімен мәлімет жинайды. Қысқа жинаған қор.
Қатені тауып, түзетеді. Диаграмманы бояйды. Түрлі - түсті қағаз.
Алматы облысы, Іле ауданы,
Боалдай кенті, №39 гимназия
Бастауыш пән мұғалімі
Зекешова Кабира Кайнешовна
Диаграмма. жүктеу
Қытай тілінде бір буынды сөздер көп
Жазудың шығуы және оның даму кезеңдері
Фразограммалар - бұл тарихтағы адамзаттың жасаған алғашқы жазуы
Қытай тілінің морфологиялық құрылысы изоляциялы
12-қабатты және екі қабатты авто паркингті тұрғын үй комплексі
Қазақ халқы ою - өрнегінің ішкі мәні
Жазудың шығу тарихы
Жазудың алғашқы түрлері
Сауат ашу үдерісі
Мәдениет таңбалар ретінде
ХІІ қабырға бүйректің артқы бетін ортасынан
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
- Қабырға газетіне өлең жазшы, - деді бірде бұған қыздар
Лейкоциттердің тамыр қабырғалары арқылы тамырдың сыртына шығуы
Мектеп қабырғасында өткізген әрбір күнім, әрбір қырық бес минуттарым балалық шағымның балғын уақыты болып қалмақ
Флебит негізінен инфекцияның аяқтың көк тамыр қабырғаларын зақымдауынан болады
Құрсақ - құрсақ қабырғасынан және ішкі ағзалар орналасқан құрсақ қуысынан түрады
Мектеп қабырғасында біз көптеген пәндерді оқимыз
(Күнделік жазған келіншектің әңгімесі) - Мектеп қабырғасында оқып жүргенде - ақ күнделік жазумен айналысушы едім