Өте жақсы, балалар бауырсақты қасқырдан құтқарып алдық

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі,
Әлиева Гүлсім Кеңесқызы

Сабақтың тақырыбы:Не деу керек?
Буын 58-59-жаттығу
Сабақтың мақсаты:
а) оқушыларды өлеңді түсініп оқуға буын туралы түсінігін қалыптастыру.
ә) оқушылардың оқу және сөйлеу дағдыларын жетілдіру, ой-өрісін дамыту, сөз байлығын арттыру.
б) оқушыларды әдемі жазуға тәрбиелеу, әдепті сыпайы болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ –жауап
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір ,таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.
Оқушыларды 3 топқа бөлу: Алғырлар
Білімділер
Зеректер
2.Үй тапсырмасын сұрау.
Өлеңді жатқа сұрау.
Сәлемдесуге байланысты қандай сөздер білесіңдер?
1топқа-мұғаліммен
2топ-үлкен атамен
3топ-досымен
3.Жаңа сабақ.
- Балалар, сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ма? Ендеше балалар, бүгін біз ертегілер еліне саяхатқа барайық.
- Бауырсақ ертегісін білесіңдер ма?
- Ертеде шал мен кемпір болыпты.Шал кемпіріне бауырсақ пісіріп береді, оны суытуға терезенің алдыны қояды.
Бауырсақ домалап қашып кетеді . есеп шығару –буын. Домалап қашып келе жатса алдынан қоян шығады.Қоян бауырсақты жегісі келеді.
- Қане балалар, бауырсақты қояннан құтқарып алайық. Мына тапсырманы орындасақ, қоян бауырсақты жемейді.
1. Бақа Уық Ыдыс Нан
Б У Ы Н
Ережені түсіндіру.
Балалар буын деген сөзді бұрын естідіңдер ма?
- Әліппеде дауысты, дауыссыз дыбыстарды өткенімізде сөздерді буынға бөліп үйрендік.Сөздің буынға бөлінуі неге байланысты?
Ереже. Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады. От, а-та, ме-ре-ке,
ба-уыр-сақ.
-Жарайсыңдар, енді бауырсақты қояннан құтқардың оны әрі қарай шығарып салайық.
Сұр қоян әні
- Бауырсақ әрі қарай домалап кетті.Алдынан қасқыр шығады, бауырсақты жегісі келеді.
- Балалар, бауырсақты қасқырға жегіземіз ба?
Ендеше тапсырманы орындайық.
58-жаттығу
Сөздерді буынға бөліп оқыңдар.
3 топ оқушы шығып буынға бөліп оқиды.
Апа, әже, ата, көке, шеше, нағашы, жиен әр сөздегі дауысты дыбыстарды атаңдар.
Өте жақсы, балалар бауырсақты қасқырдан құтқарып алдық.
- Бауырсақ орманда әрі қарай домалап келе жатса, алдынан не шығады?
- Аю шығады.
Балалар, аюға бауырсақты жегіземіз бе?
Ендеше аюдың тапсырмасын орындайық.
59-жаттығу
Аюдың тапсырмасы.
ә.мақал-мәтел оқыңдар.
2.Әрі сөзде неше дауысты дыбыс, неше буын бар.
Бауырсақты аюдан құтқардық, өзіміз бір сергіп алайық.
Қорбаңдаған аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп аламыз
Қалтамызға саламыз
- Балалар бауырсағымыз әрі қарай домалап, алдынан түлкі шығады.
Түлкі өте қу менде бауырсақты құтқаруға көмектесейін.
- Өлеңді авторымен таныстыру.
- Не деу керек?
Ә.Дүйсенбиев- өмірімен таныстыру.
Түлкінің тапсырмасы.
Өлеңді мәнерлеп оқыту.
Өлеңдегі сұрақтарға жауап беру.Мақал мағынасын түсіндіру.
1.Рахмет 2.Кешіріңіз
3.Рұқсат па 4.Енді қайталамаймын
Қорытынды бөлім:

Сыпайы сөздер
Балалар, бізге қонаққа келген аңдарға сыйлық сыйлайық.
Қоянға-сәбіз
Қасқырға-ет
Аюға-бал
Түлкіге-ірімшік

Үй тапсырмасы:
Өлеңді мәнерлеп оқу мақалды жаттау 54-жаттығу



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастырудың ғылыми педагогикалық мәселелері
Мектепке дейінгі баланың зияткерлік дамуында «Ата-ана – бала- педагог» байланысының атқаратын ролі
Балаларға қағазға заттарды орналастыру дағдыларын үйрету
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Дәтүрлі педагогикалық технология
Қазақ және әлем ертегілеріндегі қасқыр бейнесі мен оның прототипі
Кітаптар әлемінде үйірмесін ұйымдастыру
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбие беру
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ӨТЕМІСҰЛЫ МАХАМБЕТ
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі