Шеміршекті балықтың құрылысымен салыстыру

Биология 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сүйекті балықтар класы
Сілтеме: Слайдтар, электронды оқулық 7 сынып, Биология 7 сынып
Жалпы мақсаты: Сүйекті балықтардың өздеріне тән ерекшеліктері, класс тармақтарының отрядтары, тұқымдастары және балық шаруашылығының маңызы және оларды қорғау шаралары туралы тиянақты білім беру. Балықтарды қорғау шараларымен таныстыру, Қазақстанның Қызыл кітабына тіркелген түрлерін есте сақтау, қорғауға тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі: Оқушылар:
• Сүйекті балықтардың сыртқы және ішкі құрылысы туралы білуі тиіс;
• Сүйекті балықтардың өзіне тән ерекшеліктеріне сипаттама бере білуі тиіс;
• Шеміршекті балықтардан сүйекті балықтарды ажырата білуі тиіс.
• Жойылып бара жатқан сүйекті - шміршекті балықтарды қорғай білуі тиіс
Негізгі идеялар
Шеміршекті балықтар туралы білімдерін қорытындылау;
Сүйекті балықтарға жалпы сипаттама беру:
а сүйекті балықтар класы деген атауға тоқталу;
б сүйекті балықтардың сыртқы және ішкі құрылысы;
в Торсылдақтың қызметіне;
г асқорыту мүшелерінің ерекшеліктрі;
д желбезектерінің ерекшеліктері;
е бекіретектес балықтардың өздеріне тән белгілері;
ж сәулеқанатты балықтардың кеңінен таралған отрядтары;
Шеміршекті балықтың құрылысымен салыстыру.

Жаңа терминдер: Желбезек қақпағы. Торсылдақ. Шоғал. Уылдырық. Мүйізді шытырлар. Өрістегіш балықтар. Тасбекірелер. Қызыл кіап. Саусаққанатты балықтар. Латимерия.
Тапсырмалар
1. Миға шабуыл Оқушыларға ойтүрткі жасау. Қандауырша мен шеміршекті балықтарды салыстыру, кестені толтыру
Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын кесте арқылы тексеру, алдарына мәселе қою арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
2. Тұжырым картасын жасату
Берілген балықтың суретін пайдаланып, топпен бірлесе, ойларын ортаға сала отырып сүйекті балықтар туралы не білетіндерін постерге жазу, тұжырым картасын жасайды.
3. Интерактивті тапсырмалар: Электронды оқулық бойынша тапсырмаларды орындау
6. Виртуалды лабораториямен зертханалық жұмыс жасау Балықтың сыртқы құрылысы, қозғалысы туралы зерттеу жұмысын жүргізу.
Мұғалімнің әдіс - тәсілдері Ұйымдастыру сәті: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқу - құралдарын тексеру.
Үй тапсырмасын сұрау: сұрақ - жауап
АКТ, СТО, диалог, бағалау әдістерін пайдалана отырып жаңа сабақ туралы мағлұмат беру, зерттеу жұмысын жүргізу



Ұқсас жұмыстар

Аратұмсық акуланың дене құрылысы
Шеміршекті балықтар
Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Қазақстанның көлдері мен өзендерінде кездесетін балықтар
БIЛIМНIҢ ЖАҢАМАЗМҰНЫ НЕГIЗIНДЕ ЖАНУАРТАНУ ПӘНIНДЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚ ӨТУ ЕРЕКШIЛIКТЕРI
Шеміршекті балықтар класына қысқаша сипаттама
Зоология сабағында жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды оқушыларға таныстыру
Балықтардың қоректенуі
Бадам өзенінде жойылып бара жатқан балықтардың түрлерін сақтап қалу
Бөлім Әлемнің өзен көлдеріндегі балықтар түрлері
Шеміршекті балықтар класы
Тұшпара қалыптайтын автоматтың құрылысымен танысу
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
Тірі балықтың сапасы
Бір ұлттық және бір айматық жоо стратегиялық жоспарларын салыстыру
Екі жиынның элементтерін салыстырудың қарапайым тәсілдері
Рабғузи хикаяларын қазақ ертегілерімен салыстыру
Ондық бөлшектерді салыстыру
Ежелгі Римді сипаттай отырып, басқару құрылысымен таныстыру
Санды өрнектерді салыстыру Сабақтың мақсаты