Мақтаншақ қоян ертегісін оқып беру
Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Мақтаншақ қоян ертегісі (киілмелі қуыршақ театры)
Мақсаты: кейіпкерлердің ерекшеліктерін беру үшін, мəнерлілік құралдарын қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, ертегінің мазмұнын түсініп, кейіпкерлерге мінездеме бере білуге үйрету, кейіпкерлердің іс - əрекетін орындай білуге үйрету, шығармашылыққа, батылдыққа тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: Мақтаншақ қоян ертегісін оқып беру. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қолғап театры, қоян, қасқыр ойыншықтары, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: қылдырықтай.
Билингвальді компонент: қоян – заяц, қасқыр – волк.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Балалар шеңберге тұрып, жылы жүзбен бір - біріне қарап, өлең жолдарын айтады.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Айарудың тапсырмалары
. Əліппе - дəптермен жұмыс. 1 - тапсырма. Таныс бол. Саусақ театрында қуыршақ саусаққа киіледі, қолғап театрында қуыршақ қолға киіледі.
Жұмбақ Сылдырдан қорқады, Шошынып жортады. (Қоян)
- Қоян туралы қандай ертегі білесіңдер?
Киілмелі қуыршақ театр үлгілерімен танысады.
Жұмбақтың шешуін табады.
15
- Ерден атай сендерге Мақтаншақ қоян ертегісін алып келді. - Ертегі сендерге ұнады ма? - - Қоян қандай аң? - Қасқыр қандай аң?
Əліппе - дəптермен жұмыс. 2 - тапсырма. Тіл ұстарту жаттығуы: Ян - ян - ян, Мақтаншақ қоян. Ыр - ыр - ыр, Көкжал қасқыр. Билингвальді компонент: Қоян – заяц Қасқыр – волк
Сергіту сəті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы, қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің.
Əліппе - дəптермен жұмыс. 3 - тапсырма. Суреттегі кейіпкерлердің көңіл күйін қайталап көрсет. 4 - тапсырма. Қоян не деп мақтанды? Қайталап айтып бер. Қоян сияқты мақтануға бола ма?
Педагог Мақтаншақ қоян ертегісін қолғап театры арқылы көрсетуді ұсынады. Педагог қуыршақты қолға қалай дұрыс
Ертегіні еске алады, сұрақтарға жауап береді: Қоян қорқақ, жүйрік т. б. Қасқыр өжет, жыртқыш аң.
Балалар тіл ұстарту жаттығуын қайталап айтады.
Сөздерді қайталайды.
Өлең жолдарына сай қимыл - қозғалыстар жасайды.
Қоянның, қасқырдың көңіл күйін қайталап көрсетеді.
Балалар қойылымнан үзінді көрсетеді.
16
киюді көрсетеді. Қорапшадан ертегі кейіпкерлері бейнеленген карточкалар жəне бос карточкалар таңдауға беріледі. Бос карточка алған балалар көрермен болады.
Балалар қолғап театры арқылы ертегіні сахналайды.
Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды.
- Бүгін қандай ертегі қойылымын тамашаладыңдар? Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады. 1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды. 2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Күтілетін нəтижелер:
жасайды: сюжеттер бойынша ертегі қойылымдарынан үзінді көрсетеді; түсінеді: кейіпкерлердің теріс қылықтарын;
қолданады: əдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктері тұрғысынан бағалай алады, өз ойын айта алады, өзгелердің пікірін тыңдай біледі.
ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Тіл дамыту жұмысының баланың ақыл ойының дамуына әсері
Баланың тілін дамытуда көркем әдеби шығарманың алатын орны
Бала тілін дамытуда көркем әдебиеттің маңызы
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Бала тілін дамыту
Баланы ауызша сөйлеуге үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие берудің формаларын жас және дербес ерекшеліктеріне қарай топтастырып, дұрыс пайдалану
Қазақтың бас ақыны - Абай Құнанбаев
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру