Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Математикадан ұйымдастырылған оқу - іс әрекетінің технологиялық картасы.
(Дьенеш блогын қолдану әдісі. Ортаңғы топ.)
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру.
Тақырыбы: Ормандағы аңдарды құтқару
Мақсаты: 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санауды жалғастыру; геометриялық пішіндердің 3 қасиеті бойынша(пішіні, көлемі, түсі) анықтауды дамыту; Алыс - жақын түсініктерін бекіту; кеңістікті барлауға үйрету(ортасы, жоғары, төмен, сол жақ, оң жақ); ойлау қабілеттерін дамыту. Тапсырманы орындау барысында ынтасын, талабын арттырып, зейінді, білімді болуға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Дьенеш блогы, шартты белгілері бар карточкалар, үлкен - кіші сандар жинағы, үлестірмелі материалдар(2 - жолақты жолақшалар, геометриялық пішіндер)
Сабақ барысы.
Шаттық шеңбері:
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жайнай берсін қаламыз,
Гүлдей берсін даламыз.
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, апайлар!
- Балалар, бір жылда неше мезгіл бар?
- Қандай?
- Қазір қандай мезгіл?
- Қыс мезгілінде неше ай бар?
- Кім атап береді?
- Қазір қандай ай?
(Таңғажайып сәт)
- Балалар, біреу есік қағып тұран сияқты.
- Қараңдар бізге хат келіпті, кімнен келді екен?(ашып оқу)
Сәлем балалар! Маған сендердің көмектерің керек, Жалмауыз кемпір ормандағы аңдарды торға қамап, құлыптап қойды. Оларды құтқару үшін жалмауыз кемпірдің тапсырмаларын орындау керек.
Сәлеммен Орман ата
- Балалар, аңдарға көмектесеміз бе!?
- Онда тезірек аттанайық. Қалай ойлайсыңдар, немен баруға болады?
- Бүгін біз орманға автобуспен барамыз.
- Автобусқа міну үшін не керек?
( Дьенеш блогымен жұмыс, балаларға шартты белгілері бар карточкалар таратылады, осы белгілерді оқу арқылы өздеріне керек геометриялық пішіндерді тауып, сондай пішіндер жапсырылған орындықтарға отырады)
- Кәне, билет сатып аламыз, орнымызға отырамыз.
Билет тексеру.
- Билетіңіздің түсі қандай? Пішіні қандай?
Мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау
«Қарапайым математикалық ұғымдары қалыптастыру әдістемесі»
Мектеп жасына дейінгі балалардың элементарлы математикалық түсініктерін қалыптастыру негіздері
Кіші топтағы балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру
Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруда қолданылатын әдістерге теориялық шолу жасау және өзіндік ерекшеліктері
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Мектепке дейінгі балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды қолдану мүмкіндіктерін талдау
Ересектер тобындағы балаларға арифметикалық, есептеу туралы түсінік беру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Қарапайым электр тізбегі
Жеке адамды қалыптастыру
Қазақстандағы жер ресурстарын басқарудың казіргі жүйесін қалыптастыру әдіснамасы
Агробизнестiң бәсекелестiк жүйесiн қалыптастыруды
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру