Сөздерді буынға бөліп оқыңдар
Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Тымақ
2. Құстардың жазғы тіршілігі
Тақырыбы: Тымақ. 61 - 62 жаттығу
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың өлеңді саналы түсініп оқуын меңгерту, шапшаң оқуға төселдіру. Буын жайлы білімдерін кеңейту.
2. Дамытушылық: Тіл байлығын, сөздік қорын дамыту, таным белсенділігін арттыру, сауатты көркем жазуын қалыптастыра түсу, әдеп әліппесін бойына дарыту.
3. Тәрбиелік: Әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, сөздік – көрнекілік.
Түрі: саяхат сабақ.
Көрнекілік: кесте, суреттер, сыпайы сөздер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
Қызығушылығын ояту:
Балалар, біз бүгін Сыпайы сөздер еліне саяхатқа шығамыз. Саяхатта әр түрлі елдерге барамыз. Ол елдерге баратын көлікті таңдап аламыз. Көліктерге билет алу үшін тапсырмалар орындауымыз қажет. Қане, көлік түрін таңдадыңдар ма?
Балалар көлік таңдайды. Саяхатқа автобуспен шығамыз.
Сыпайылық дегеніміз сәлем беруден басталады. Ендеше бірінші баратын еліміз.
І. Сәлем бере білейік елі. Ол үшін үй тапсырмасын тексереміз. Үйге берілген тапсырма Не деу керек? өлеңін жаттау. Оқушыларды 1, 2, 3, 4 топқа бөліп жаттату.
ІІ. Рақмет елі. Оған бару үшін ұшаққа мінеміз. Билет алу үшін тапсырма орындау қажет. Ойын Буынға бөле білеміз бе? Суреттерді көрсету, сөздерді буынға бөлу.
ІІІ. Келесі баратын еліміз Кешіріңіз . Билет алу үшін бұл сөздің мағынасын қалай түсінетінін тексеру. Билетті пойызға аламыз.
Жаңа сабақ.
Тымақ – мал, аң терісінен тігілетін қыстық бас киім. Төрт сайлы, биік төбелі, мол пішілген маңдайы, екі құлағы және желкені жотаға дейін жауып тұратын артқы етегі болады. Тымақтың сырты дүрия, шағи, пүліш, барқыт, т. б. матамен тысталады.
Тымақ мәтіні ( дауыстап, іштей, тізбектей ) оқылады.
ІV. Келесі ел Рұқсат па? Кемеге мінеміз.
60 - жаттығуды орындау.
1. Сөздерді буынға бөліп оқыңдар.
2. Төмендегі сөздерді буынға бөліп, бағандағы көрсетілген тиісті сөздерді астына жазыңдар.
3. Сөз буындарының неше дыбыстан құралғанын айтыңдар. Дауыссыздардың буын басында келгенін байқаңдар.
Сауат ашу
Әліппеден кейінгі кезең мен сауат ашу кезеңіндегі жасалатын жұмыстар, сабақ жүйесі
Бастауыш мектепте жазба жұмыстары арқылы сауаттылыққа үйрету туралы
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Көрнекі құралдар
Сауат ашу кезіндегі жұмыстар
Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері
Қазақ тілін оқытуда қолданылатын оқу-әдістмемелік кешендер
Әліппеден кейінгі кезең
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктерімен тиімділігі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Тірек сөздерді теріп жаз
Дыбыс жүйелі емле - сөздерді ауыздан шыққан күйінше жазатын емле
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі
БОЛАШАҚ ҰРПАҒЫМЫЗ ҮШІН 5 МИНУТЫҢЫЗДЫ БӨЛІП, СОҢЫНА ДЕЙІН ОҚЫП ШЫҒУЫҢЫЗДЫ СҰРАЙМЫН
Дубровский оның сөзін бөліп
Тасымалданбайтын сөздерді теріп жаз
Түнгі ұйқыңызды төрт бөліп мәпелеп тәрбиелегеніңіз үшін рахмет айтамын анашым
Бала тәрбиесіне көп көңіл бөліп, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беретін халық - қазақ халқы
Сөздердің қайсысы туынды түбір