Топты бағалау. Қызығушылықты ояту
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №1
Мақсаты мен міндеті:
- оқушыларға тақырыпты жан - жақты меңгерту, қосымша мағлұмат беру;
- 5 класс курсын қайталауға арналған жаттығулар, есептер шығару қалыптастыру;
- Адамгершілікке, жауапкершілікке, көмектесуге тәрбиелеу.
Нәтижесі: тақырыпты меңгертіп, тәсілдерді пайдалана отырып, туындыны табуға арналған есептер шығаруға дағдыланады.
Түйінді идея: білмегенді меңгеру, ерлікпен тең.
І. Ұйымдастыру.
Сәлемдесу
Топқа бөлу
Әр топқа жақсы тілектер айтқызып, сабақты бастау
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Ой қозғау.
1. Теңдеу дегеніміз не?
2. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
3. Теңдеуді шешуде пайд - тын қандай тәсілдерді білесіңдер?
ІІІ. Мағынаны тану.
Топтық жұмыс.
ІҮ. Сабақты қорытындылау:
Cәйкестік тесті
Рефлексия БҮҮ
Ү. Үйге тапсырма. №80 есеп
ҮІ. Бағалау.
Топты бағалау.
Бақылау жұмысы жүктеу
Педагогикалық практикадан есеп
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Сыни ойлау қабілеті
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Бастауыш сыныпта педагогикалық технологияларды ендіру жолдары
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
СТО технологиясының стратегиялары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Топтық эксперимент.