Тақтадағы сурет кім

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин - балалар әдебиетінің атасы
Сабақтың мақсаты: Ы. Алтынсарин өмірін, ағартушылық қызметін, Ыбырай туралы ой - пікір, зерттеулерді айта отырып, тәлім - тәрбие көзін ашу, өзіндік пікір қалыптастыруға, түйінді ой айта білуге жетелеу, шығармашылық ізденістерін арттыру, адамгершілікке, оқу - білімге шақыру, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушы Ы. Алтынсарин туралы ой - пікір, зерттеулерді байланыстыра отырып меңгереді.
Не арқылы бағаланады: Ассоциация, кубизм стратегиясы, сурет, тірек сызбалар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:( Оқушылармен амандаса отырып, жоқ оқушыны белгілеймін)
Үйге берілген тапсырманы бірінші жетекші сұрақтар арқылы тексеремін.
1. Ш. Уәлиханов қай жылы, қай жерде дүниеге келген?
2. Ш. Уәлиханов қай жерлерге саяхат жасаған?
3. Ш. Уәлиханов жасаған саяхаттары туралы жазған еңбектерін ата.

Өткен сабақты қорыта отырып, оқушылардың назарын тақтаға аударамын.
Тақтадан Ы. Алтынсарин суреті мен сабақтың тақырыбы көшіріледі.
Тақтадағы сурет кім?(Оқушылар жауабы)
Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыз Ы. Алтынсарин - балалар әдебиетінің атасы сіздерге өткен сабақтарда Ы.Алтынсарин туралы мәліметтер, зерттеулер жинауға және оқып танысуға берілген болатын
Ой шақыру Енді тақтадағы іштей оқи отырып, Ыбырай атанын әлеміне көз жүгіртейік, ойымызды ары қарай жалғайық
Адамзат баласы шыр етіп жерге түскеннен бастап ата - ананың аялы алақаны ыстық ықыласына елтіп өседі
Ананың мейіріне қанып әке өсиетін тыңдап өскен бала талап қылып оқу еңбекке араласса (музыка әуенімен )
Жақсы оқушылар енді Ы Алтынсарин кім екенін әрі қарай толықтырайық топтастырайық



Ұқсас жұмыстар

Мұғалімнің оқушылармен әңгімесі
Оқушылардың тіл мәдениетін ұстартуда педагогикалық дағдылар
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарының мақсаты
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын талаптар
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Corel draw графикалық редакторы
Бастауыш сыныптарда математикадан жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар
Бақылау диктанты
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет