Толағай әдеби ертегісінің мазмұны, идеясымен таныстыру

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: - Толағай әдеби ертегісінің мазмұны, идеясымен таныстыру;
Дамытушылық: - Әдеби ертегіні ертегіден ажырата білуге үйрету, өзіндік ойын дәлелдей, тұжырымдай білуге жетелеу;
Тәрбиелік: - Елге, Отанға деген патриоттық сезімін ояту, сүйіспеншілігін арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Талдау, салыстыру, топтастыру.
Көрнектілігі: Интерактивті тақта.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткенді пысықтау
ІІІ. Жаңа материалды игеру
ІҮ. Үйге тапсырма беру
ҮІ. Бағалау
ІІ. Өткенді пысықтау
Алла мейірімі эссе.
ІІІ. Жаңа материалды игеру
Әдеби ертегі туралы түсінік
Ә. Тәжібаевтың өмірі
Толағай ертегісі

Эпиграф
Әбділда Тәжібаев – қазақ поэзиясына әсерлі, сапалы көркем бір ағым кіргізген ақын (Мұхтар Әуезов)

Әбділда Тәжібаевтың өміріне шолу.
1909 жылы 4 ақпанда Қызылорда қаласында дүниеге келген. 1998 жылы 23қыркүйекте 89 жасында дүниеден өткен.
Ә. Тәжібаев – ақын, драматург, әдебиет зерттеуші, Қазақстанның халық жазушысы, филология ғылымдарының докторы,, профессор.
Республикалық Жас алаш , Қазақ әдебиеті газеттерінде қызмет атқар ған. Толағай әдеби ертегісін1978 жылы жазған.

Тақырыбы:
Толағайдың ерлігі.
Идеясы:
Ерлік, ел үшін жанын қиған.
Мінездеме:

- Жақсы, балалар, еліміздің үміт артып отырған Толағайы сендерсіңдер. Бүгінгі тәуелсіздік тұғыры биікте тұрған заманымызда азулы барыстай жауына төтеп беретін ұл – қыздары сендерсіңдер. Сендердің ойларыңша бүгінгі күн азаматы қандай болу керек?
Толағай әдеби ертегісінің сюжеттік жоспарын құру:
1. Дүниеге алып болар баланың келуі.
2. Толағайдың ер жетуі.
3. Алғашқы ерлік.
4. Алыптың жан күйзелісі.
5. Тау көтерген Толағай
6. Ер есімі ел есінде.

Кітаппен жұмыс
Мінезі, дене құрлысын сипаттайтын жерін тауып оқу.(1, 3, 7 жасының суреттелуі).
Ана мен баланың әңгімелескен диалогін тауып оқу.
Айсұлудың портретін тауып оқу.

Венн диаграммасы. Бұрынғы оқыған ертегінің кейіпкері Кендебай мен Толағайды салыстыру
● Кендебай.
1. Ай сайын емес, күн сайын, 6 күнде күліп, 60 күнде 6 жастағы бала болады.
2. Шыңыраудан атанды жалғыз өзі тартып шығады, көкжалды өлтіреді, айдаһарды, арыстанды жеңеді.
3. Таз, кедей балаға ата - анасын тауып әкеледі.

● Толағай.
1. Толағай алып денелі, он баланы көтерсе қабырғасы қайыспайтын мықты болды.
2. Жолбарысты мысықтай көріп, ұршықтай иіреді, тауды жалғыз өзі көтереді.
3. Толағай еліне жаңбыр алып келіп, халқын аман алып қалады.

● Ортақ қасиет.
Батыр, ел қорғаны, жанашыр, мейірімді, қайырымды, алып бала

Қорытынды:
Еліміздің үміт артып отырған бүгінгі толағайлары – сендерсіңдер, ендеше осы атымызға лайық болайық.
Үй тапсырмасы:
Әдеби ертегінің мазмұнын баяндау, ұнаған жерін жаттау.
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Бастауыш сыныпта ана тілі пәнін оқыту барысында оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастыру мәселелері
Ертегілер мен мысал жанрын оқыту әдістемесі
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Әңгіме жанрын оқытудың негізгі әдістері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларындағы ертегілерді оқыту
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Қазақ ертегілерінің ішіндегі Түркі халықтарына ортақ кейіпкерлер - Алдар көсе , Қожанасыр және Тазша бала
Отандық телеарналардағы анимациялық туындылар: мазмұндық сапасы мен пішіндік ерекшеліктері
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Бюджет саясатының мазмұны мен міндеттері
Сертификаттаудың мағынасы мен мазмұны
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті