Жуанқұл мен Дадабай, Қабасақалдар кімдер

Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 7 сынып
Тақырыптар:
51 - сабақ. Шерхан Мұртаза Жүз жылдық жара
52 - сабақ. Қ. Ысқақ Қоңыр күз еді
53 - сабақ. Қадыр Мырза әлі Кәрі қыран
54 - сабақ. C. Мұратбеков Жусан иісі
55 - сабақ. Оралхан Бөкей Тортай мінер ақ боз ат

Қазақ әдебиеті 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шерхан Мұртаза
Жүз жылдық жара
Сабақтың мақсаты:
а) Ш. Мұртазаның өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;
ә) өнерді сүю, өнерге құштарлық тәрізді өнер адамдарына деген көзқарасты қалыптастыру;
б) қаламгердің суреткер ретіндегі мүмкіншілігін таныту, идеялық - эстетикалық мәнін ашу, логикалық ойларын дамыту;
Сабақтың түрі: жаңа білім - білік, дағды қалыптастыру
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, портреті, шығармалары т. б
Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын
1. Ұлы Отан соғысы жайында не білесіңдер?
2. Дерек бойынша оған Қазақстаннан қанша жауынгер қатысты?

б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Шерхан Мұртазаның өмірінен мәлімет беру.
Әңгімелері: Бұлтсыз күнгі найзағай , Мылтықсыз майдан , Табылған теңіз , Интернат наны , 41 - жылғы келіншек , Шекшек шырылдайды , Айырбас , Ақсай, Көксай , Бойтұмар , Сусамыр Жүз жылдық жара т. б
Жүз жылдық жара әңгімесін түсіндіріп құрылысына қарай талдап беремін.
Дәптермен жұмыс: Әңгіме мазмұнында аталған тал - теректердің, шөптердің атауларын дәптерлеріне жазып алады.
Топпен жұмыс: Кейіпкерлердің бейнесін құрастырыңдар (Кенжекүл, Ахмет, Жуанқұл, Дадабай, Қабасақал)
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
1. Шығармада баяндалатын уақиға қай жылдары, қандай жағдайда байланысты өтеді?
2. Мыңбұлақ аулын жазушы қалай суреттейді?
3. Бахтияр бағы, оның тал - теректері мен шипалы шөптері туралы не айтылады?
4. Орман ортасындағы кішкентай көлшік қалай суреттеледі?
5. Мыңбұлақтың бөркінің төбесіндей боп Байшынар неге жалғыз қалды?
6. Жуанқұл мен Дадабай, Қабасақалдар кімдер?
7. Жуанқұлдың тағдыры сендерді қандай ойға жетелейді?

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Ш. Мұртазаның Жүз жылдық жара әңгімесі бойынша орман ортасындағы кішкене көлшіктің суретін салып келеді. Байшынар неге күңіренеді? тақырыбына шығарма жазады.



Толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Ай мен Айша романы
Махатна Ганди
Әдеби теориялық ұғым туралы жалпы түсінік
Қ.Жұмаділовтің "Дарабоз" романының көркемдік-идеялық ерекшелігі
Тарихи романдардың басты идеялық-көркемдік ерекшелігі. Қ.Жұмаділовтің "Дарабоз" романына, Шерхан Мұртазаның "Ай мен Айша" роман-диологиясына, А.Кемелбайдың "Қоңыр қаз" шығармасына әдеби талдау
Шерхан Мұртазаның «Ай мен Айша» роман-диологиясында замана шындығының бейнеленуі. Көркемдік ізденістер. Р. Мұқанова, Т. Ахметжан, Н. Ораз шығармаларын талдау
Ақсу-Жабағылы
Шерхан Мұртазаның "Ай мен Айша" роман-диологиясына, Ш.Бейсенованың «Сүзгенің соңғы күндері» хикаятына әдеби талдау (образдар жүйесі, портреттер, мінездеу, жазушының көркемдік стилі, тіл айшығы
Ақсу-Жабағылы қорығы -- Талас Алатауының (Батыс Тянь-Шань)
Шығармада кездесетін синоним сөздер
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары