Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау
Бастауыш сынып мұғалімі Оңаева Орынша Бақамбайқызы
Еңбекке баулу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қатырма қағаздан қозғалмалы ойыншықтар жасау.
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
а) Ақпараттық
ә) Коммуникативтік
б) Проблеманы шешу
Қағаздан қозғалмалы ойыншықтар жасау үлгісін үйрету
Білімін, ой – өрісін, шеберліктерін, іскерліктерін шыңдап дамыту
Өнер арқылы әсемдікке, әдемілікке, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Дөңгелек үстел , Блум Таксономиясы , Топтастыру стратегиялары, көрнекілік, түсіндіру, практикалық.
Сабақтың көрнекілігі, керекті құрал - жабдықтар:
Түрлі түсті қағаз, қатырмақағаз, түйме, бау, моншақ, желім, қайшы, сызғыш, қарындаш, фломастер, біз, үлгіқалыптар, тапсырмалар, ертегілерге байланысты суреттер, семантикалық карта.
Мұғалімнің қызметі
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық.
- Амандасу.
- Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.
Қызығушылығын ояту. Зейін мен есте сақтауға арналған тапсырма
Сиқырлы доға ,
- Бұл затпен суда жүзуге болады. (кеме)
- Бұл затпен сусын ішуге болады. (кесе)
- Бұл затпен ас пісіруге болады. (қазан)
- Бұл затпен шай қайнатуға болады. (шәйнек)
Сиқырлы суреттер
Аспап, аспан, аспаз
Өрік, бөрік, көрік
Тау, отау
қаздар, қыздар
II. Жаңа тақырыпқа бағытталу. Мағынаны тану.
Оқушыларға - Қозғалмалы ойыншықтарға нелер жатады? Қуыршақтар, ертегі кейіпкерлері, аңдар бейнесі т. б.
Сұрақ: Блум Таксономиясы
Оларды қайдан кездестіруге болады?
Қуыршақ театрларынан, немесе әртүрлі ертегі, мультфильмдерінен
Топтық жұмыс: Ойлан, жұптас, талқыла
Қуыршақ театрына барсақ тақырыбында ой бөлісу. Оқушылар топ ішінде бір – біріне жазғандарын оқып береді. Оларды талқылайды.
Мұғалім сабақ тақырыбын тақтаға әріптерінің орындарын ауыстырып жазады. (оқушылар жасырынған тақырыпты табу керек).
Қуыршақ театрына барғанды бәріміз жақсы көреміз. Ол жердегі қуыршақтардың, әртүрлі ертегі кейіпкерлерінің аяқ – қолын қозғалтып, билейтіні, ойнайтыны, өлең айтатыны бізге қатты ұнайды. Ал ондай аяқ – қолы қозғалатын ойыншықтарды жасау түк те қиын емес. Ертегі әлемінен алынған кейіпкерлеріміз – құрбақаны аяғы мен қолын қозғалта алатын ойыншық түрінде жасап көрейік. Ойыншық жасау тәсілін жақсы үйренсең, өзің, басқа да ойыншықтарды жасап ала алатын боласың. Жасаған ойыншықтарыңмен бір ертегінің немесе оқиғаның желісімен сахналық көрініс жасауларыңа болады.
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Тұздық алу ережесі
Интербелсенді оқыту әдістері оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілі ретінде
Ұжымда тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Баланың мектепке дайындығын ұйымдастырудың педагогикалық негіздері
Ортодонтия және стоматологиялық ортопедиялық негіз ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Сабақты жоспарлау
САНАУ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАЙЛЫ
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Суда еріген оттегіні анықтау