Сабаққа зейіндерін аударту

Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Диктант Сауысқанның белгісі
Сабақтың мақсаты: оқушылардың дыбысты есту қабілеттерін тексеру. Орфография мен орфоэпияның айырмашылықтарын ажырата білу қабілеттерін тексеру.
Міндеттері:
Білімділік: - оқушыларды сөздерді сауатты әрі әдемі жазуға үйрету;
- білімдерін тексеру;
- қос дыбысты әріптердің жазылуын пысықтау.
- қатемен жұмыс жасату;
Дамытушылық: оқушылардың сөздік қорын арттыру,
- дыбыстарды ажырату дағдысын қалыптастыру,
- тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге машықтандыру.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдістемелік тәсілдері: мәнерлеп оқу, түсіндіру, бақылау, өзін - өзі тексеру, қатемен жұмыс

Сабақтың жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі - 3мин.
Үй тапсырмасын тексеру - 5мин.
Жаңа сабақ - 20мин.
Сабақты бекіту - 5мин.
Үйге тапсырма беру - 3мин.
Қорытындылау - 6мин.
Бағалау - 3мин.

Ұйымдастыру кезеңі:
А) Сәлемдесу.
Ә) Оқушыларды түгендеу.
Б) Сабаққа зейіндерін аударту.
Сабақты Ы. Алтынсариннің Кел, балалар оқылық! өлеңімен бастау.

Сауысқанның белгісі
Орман ішімен түлкі келе жатты. Алаңқайлардан жүгіріп өтеді. Қалың ағаштардың арасынан ептеп жүреді. Бір бұтаға да соқтықпайды. Кенет ол жер бауырлап жата қалды. Балапандарын ертіп бөдене келе жатыр екен. Сол арада сауысқан шық ете қалды. Бөдене мен балапандары пыр етіп ұша жөнелді. Түлкінің әрекеті зая кетті. Бөдене түлкіден құтылып кетті.

Сергіту сәті
Тапсырма. 1. Балапандарын, ағаштардың деген сөздерді құрамына талда, белгіле.
2. Ептеп, зая сөздерін басқаша қалай айтуға болады?
- мұғалім мәтінді бір қайтара оқиды,
- қиын сөздерді талдап, мағынасын түсіндіріп, тақтаға жазылуын көрсетеді,
- мәтінді оқушылар талдайды,
- бір сөйлемнен тексере отырып жазады,
- қайталауға байланысты тапсырмалар орындайды.
Үйге тапсырма: ережелерді қайталау. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Қалыпты балалардың зейінінің ерекшеліктері
Зейіннің түрлері мен қасиеттері
Драмалық шығармаларды оқыту әдістемесі
Ана тілі сабағында оқушылардың тіл байлығын дамыту
Бастауыш сыныпта ана тілі пәнін оқыту барысында оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастыру мәселелері
Қиын балалардың отбасындағы беріктігі
ФИО ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тәрбие сағаты мәдениеттілік
Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым
Сабаққа қатысу
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Оқушыларды сабаққа бағыттап, сабақтың тақырыбымен таныстыру
Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сабаққа әзірлік. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру