Абиоздық фактор

Биология 9 сынып
Сабақ тақырыбы: Бірлестік. Экожүйе
Сабақтың мақсаты: Білімділік. Экологиялық терминдерді игеру дәрежесін және оларды түсінуді тексеру, боценоздар, биотикалық қарым - қатынас типтері және экожүйе туралы ұғымды қалыптастыру.
Дамытушылық. Оқушыларға бірлестік негіздері туралы білімдерін тереңдете отырып, ойлау қабілетін дамыту. Ойларын салыстыруға, анализдеуге, тұжырым жасауға және қорытындылауға үйрету.
Тәрбиелік. Оқушыларды табиғатқа қамқорлықпен қарауға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға тәрбиелеу.
Сілтеме: 1. Биология және салауаттылық негізі әдістемелік журнал
2. 9 - сыныпқа арналған Биология оқулығы
3. Электронды оқулық
Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1. Биоценозбен биогеоценоздардың негізгі ерекшеліктерімен танысады. Барлығы.
2. Биотикалық факторлардың ағзаға әсер ету қасиеттерімен, экожүйенің негізгі қасиеттерін салыстырады. Көпшілігі.
3. Биоценоз және биогеоценозда ағзалар арасында қандай қарым - қатынас болатындығын жан - жақты зерттейді. Талантты және дарынды оқушылар
Негізгі идеялар: Биоценоз және биогеоценоздар туралы түсінік.
Сабақта қолданылатын материалдар 1. Презентация

Оқыту әдістері: 1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
3. СТО
4 Визуалды оқыту, ой қозғау, сұрақ қою техникалары, топтық жұмыс, жеке жұмыс, белсенді оқу, формативті бағалау түрлері.
Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері: Кестелер
Тапсырмалар: Кластер құрастыру арқылы терминдерге түсінік беру, постер қорғау, топтастыру, сәйкестендіру, сұрақтарға жауап беру
Сергіту сәті Жеке тұлғаны дамыту.
Естігенді есте сақтау.
1 минут ішінде 10 сөзді есте сақтау
1. Экология
2. Жарық
3. Температура
4. Популяция
5. Тұқымтоп
6. Ылғалдылық
7. Абиоздық фактор
8. Инфрақызыл сәулелер
9. Хронобиология
10. Фотопериодизм
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сыныппен амандасу.
Сыныпты топқа бөлу(молекула құру арқылы)

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
1 - тапсырма. Білімдерін тексеру. "Ер дәулеті - еңбек" ("Экология " кластер құрастыру)
Міндеттері Экология бөлімдері
Экология Аутэкология Демэкология
Синэкология Экологиялық Абиоздық Биотикалық Антропогендік факторлар
2 - тапсырма. "Сандар сөйлейді"
1866, 1744, 1903, 1769. 1866 жыл ("Экология " терминін неміс биологі Э. Геккель ұсынды)
1744 жыл (француз биологы Ж. Б. Ламарк сыртқы факторлардың рөлін ашты)
1903 жыл ("Популяция " терминін В. Иогансен.)
1769 жыл (неміс ғалымы А. Гумбольдт)

ІІ. Жаңа тақырып.
Негізгі бөлім.
Тақырыпқа кіріспе
1. Ой қозғау.
2. Популяция мен бірлестік арасында қандай байланыстылық бар деп ойлайсыздар?
3. "Мағынаны тану"
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу. Назарын кітапқа аудару. Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, олардың жұмысын қадағалау.
Топтық жұмыс, мәтін арқауы бойынша топтық тапсырма орындау
І топ: Биотикалық факторлар (оң қатынастар): селбестік, мутализм, серіктестік, пәтерлестік
ІІ топ:
Биотикалық факторлар (келеңсіз қатынастар): бәсекелестік, жыртқыштық, арамтамақтық
ІІІ топ:
"Биогеоценоз " (түзушілер, тұтынушылар, ыдыратушылар)

Бірлестік. Экожүйе жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Балық шаруашылығы
Табиғи сұрыпталу
Семинар сабақтарын өткізу формалары
Педагогикалық техника принциптерінің оқу-тәрбие процесіндегі рөлін дидактикалық-әдістемелік тұрғыдан негіздеу
Биологиядан ҰБТ-ға арналған шпаргалка
Адам эволюциясындағы антропогенездің биологиялық факторлары
Зиянды заттардың адамға әсері
Антропогендік факторлардың климатқа әсері
Қанның ұюы сызбанұсқасы
Экологиялық фактор
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
Экологиялық факторлар
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз
Антиалиментарлы факторлар
Организмнің иммунитеттің қорғаныс факторларының механизмі
Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Эпидемиялық процесс факторлары
Экологиялық фактор