Ауызша есептеулер

Тақырыбы: 4 - ке көбейту және бөлу
Мақсаты: 4 - ке көбейту, бөлу тәсілімен таныстыру. Есте сақтау жолдарын іздестіру. Білім, білік дағдысын кеңейту, тереңдету. Есептеу машығын жетілдіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ақыл - ойын, пәнге қызығушылығын, таным қаблеттерін, зейіндерін, белсенділіктерін, логикалық ойлау, салыстыру қаблеттерін дамыта отырып, ауызша және жазбаша есептеу арқылы білім деңгейін дамыту. Тәрбиелік мәні: Оқытудың өмірмен байланысын нығайту, топта бірлесе жұмыс істеуге тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру, алған білімін пайдала білуге, татулыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа білім беру.
Әдісі: Проблемалық іздену, топпен жұмыс.
Түрі: Аралас сабақ.
Көрнекілігі: Жазбақағаздар, логикалық тапсырмалар жазылған таратпа материалдар, интербелсенді тақта, оқулық.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
Мақсатымыз білім алу.
Міндетіміз еңбектену,
Еңбек етіп топтаса,
5 - ке қолды жеткізу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша): Екінің, үштің көбейту және бөлу кестесі.
Логикалық тапсырмалар беру. Үш топқа парақшаға жазылған тапсырмалар таратылады. Бұл тапсырма топпен шешіледі.
1 топ: Торда үш қоян бар еді. Үш оқушы бір - бірден қоян алды. Сонда торда әлі де бір қоян қалды. Олай қалай қалды?
Жауабы(біреуі торымен алды).
2 топ: Тауық екі аяғымен тұрғанда 3 кг тартады. Бір аяғымен тұрғанда неше кг тартады?
Жауабы (3 кг).
3 топ: Бес бұтақты қайыңда,
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер Сайынға,
Сонда қалды неше алма?
Жауабы (Қайыңда алма өспейді).

ІІІ. Жаңа сабақ: Проблемалық іздену. Үш топқа тапсырмалары бар карточкаларды таратып беру.
Бірінші тапсырма: төрт бірдей санының қосындысын табу және одан шыққан қосындыны көбейтумен алмастыру.
1 топ: 4+4+4+4=16; 4*4=16
2 топ: 3+3+3+3=12; 3*4=12
3 топ: 2+2+2+2=8; 2*4=8
Екінші тапсырма:
1 топ: 16 дәптерді 4 бала нешеден бөліп алады? (16: 4=4)
2 топ: 12 қарындашты 3 бала нешеден бөліп алады? (12: 3=4)
3 топ: 8 кәмпитті 2 бала нешеден бөліп алады? (8: 2=4).

Мұғалім: Барлығында төрт шықты, бәрекелді! Енді бүгінгі сабағымыздың тақырыбын дәптерлеріңе жазып қойыңдар. Сабағымыздың тақырыбы 4 - ке көбейту және бөлу .
Дәптерге жазу. Проблемалық сұрақ:
- Көбейту кестесін не үшін қолданамыз?
- Көп таңбалы сандарды тез есептеу үшін, есептерді жеңілдету үшін.
- Дұрыс айтасыңдар. Енді сендер тіл сабақтарынан, тәрбие жұмыстарынан, салт - дәстүрге байланысты 4 - ке қатысты қандай ұғымдарды білесіңдер?
- Дүниеміз 4 бұрышты: оңтүстік, солтүстік, шығыс, батыс.
- 4 мезгіл,(қыс, көктем, жаз, күз)
- 4 түлік мал
- Ендеше 4 – ке көбейту, бөлу кестесін құрайық.
№1
4*4=4+4+4+4=
4*5=4+4+4+4+4=
4*6=4+4+4+4+4+4=
4*5=4*4+4=
4*6=4*5+4=
- Көбейту кестесін құрдық, енді оны тез есте сақтау жолдарын ойластырайық.
№2
4*4= -------------- 5*4=4*5 ---------------- 5*4=
4*5= -------------- 6*4=4*6 ---------------- 6*4=
4*6= -------------- 7*4=4*7 ---------------- 7*4=
- Әрбір көбейтінді алғашқы көбейтіндіден 4 – ке артып отырады. Мысалы: 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40.
№3 Көбейтіндіге кері амал бөлу. Көбейтінді арқылы бөлу кестесін құру. 16: 4=4, 20: 4=5, 24: 4=6 т. с. с.
Көбейтіндіге кері амал бөлу. Көбейтінді арқылы бөлу кестесін құру.
16: 4=4 4*4=16

Сергіту сәті:
Еркін ұста денеңді,
Тарсылдатпай еденді,
Орнымыздан тұрып ап,
Жүгірейік бір уақ.
1, 2, 3 біз есепке салдық күш,
Артық десе қосамыз
Кем десе аламыз,
Есе артық десе көбейтеміз.
Есе кем десе бөлеміз.
Бір, екі үш.

№4. Ауызша есептеулер. 3 топқа бөліп беру.
№5. Бос орынға тиісті санды қой.
№6. Тез есепте
№7. Есепті оқы: шешуін жауабын жаз.
№9, 10
1 - топ. 1) Қабырғасының ұзындығы 4 см - ге тең шаршының периметрін тап.
2 - топ. 2) Периметрі 24 см; 32см; 28см - ге тең шаршының қабырғасының ұзындығын тап.
3 - топ. Екі қабырғасы өзара тең үшбұрыштың периметрі 22см. үшінші қабырғасының 6см. Үшбұрыштың өзара тең қабырғаларының ұзындығын тап.
№11 Өзіндік жұмыс. Меңгере біл

ІV. Жаңа білімді меңгеруін бекіту.- Балалар барлығың көбейту мен бөлуді меңгерсеңдер екі немесе үш мысалмен өздеріңді тексеріп көріңдер.
Білгенге маржан Жазылған сандардың ішінен 4 - тің көбейту кестесінде кездесетін сандарды теріп жазып оны мысалдармен дәлелдеңдер.
1 - топ: 15, 16, 74. 36, 86, 18:
2 - топ: 21, 17, 24, 41, 32, 27:
3 - топ: 14, 20, 37, 41, 28, 92:

Қорытындылау
Бүгінгі сабақта не үйрендік? Не туралы білдік?
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларды ауызша есептеуге үйрету
Жазбаша қосу және азайту
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Қосылудын және көбейтудің қасиеттерімен зандары коммтативтік, ассоцативтік, қысқартымдылық көбейтудің қосуға қарағандағы дистрибутивтігі
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Арифметикалық амалдар мен олардың қасиеттері
Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары.
Математика ауызша есептеу тәсілдері
БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА АМАЛДАРДЫ АУЫЗША ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
«Математикаландыру кезеңі»
Параллель есептеулер
Мәтін мазмұнын қысқаша ауызша мазмұндау
Оқыту ауызша әдістері
Бұл жобаның есептеулерінде ұңғыманың түбін тазалау үшін қолданылған тікелей және кері бағытта су айдау әдісінің тиімділігі қарастырылды
Мәміленің ауызша нысаны немен бекітіледі
Ауызша
Мұғалімнің көмегімен заттың атын сынын ауызша тілде қолдану
Оқушыларға берген тапсырмаларды ауызша тексеру
Плакатқа жазылған кестенің көбейтіндісін ауызша есептеу
Көбейту кестелерін ауызша сұрау