Тексеру станциясы

Жезқазған қаласы
№10 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Абдраимова Женисгул Абибуллаевна

Сабақтың тақырыбы: Кім? Кімдер? Не ? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер.

Сабақтың мақсаты:
а)оқушыларға кім? не? кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді меңгерту.
ә)ойлау қабілетін арттыру, сөйлету арқылы сөздік қорын молайту.

Сабақтың көрнекілігі:Суреттер т.б
Сабақтың түрі:Аралас.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап.
І.Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ:Жаңа тақырыпты баяндау.
Балалар,бүгін біз Ғарышқа саяхат жасаймыз.Онда бірнеше станциялар бар ,соларға жауап беріп мүдірмей өтуіміз керек.
І. Тексеру станциясы.Өткенді қайталау.
Балалар үйге қандай тапсырма бердім,тексеру, дәптер жинау,тарату.Кәне балалар енді буындардан өткен сабақ бойынша сөздер құраймыз.енді,сөзді тасымалдаңдар:
Мұғалім: мұға-лім,мұ-ғалім.
Терезе: тере - зе,те-резе.
ІІ. Сынақ станциясы. Жаңа сабақ
Балалар мынау кім?- мұғалім
не?- қой
не?- доп
кімдер?- оқушылар
нелер?- парталар.
Міне балалар кім? не ?кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер заттың атын білдіретін сөздер.
Қазақ тілінде адамға кім?кімдер деген сұрау қойылады. Малға, жансыз заттарға не ?нелер?деген сұрақтар жауап береді.
Орыс тілінде: Мынау не?- қой
Это что?- баран
Мынау не?- ит
Это что?- собака
ІІІ. Бағдарлау станциясы.Кітаппен, дәптермен жұмыс.
Күнді, сынып жұмысы деп жазу
142-жаттығу.
Аю - не? Кім?
тал
ұшқыш
бүркіт
шопан
нан
тігінші
143-жаттығу.
Кім?- Айжан, Марат.
Не?- ит, доп, шелек.

Ойын:кім? не? кімдер? нелер?
144-жаттығу
Бұл қай кезде болады.
Жыл мезгіліне тоқталу.
Қай мезгіл.

ІV. Спорт станциясы.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбырды.
Ойлы қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.

V. Білім тексеру станциясы .
Жаңа сабақты қорытындылау арқылы сұрақтар:
- Бүгін қандай тақырып өттік?
- Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады екен?
- Адамға ше?
- Жансыз және жан-жануарларға ше?
- Орыс тілінде қалай екен?

VІ. Қызықты ойындар станциясы.
Ойын: Кім жылдам ?
Кім?------------------Кімдер? ---------------Не?------------------- Нелер?
Оқушы--------------Мұғалімдер ----------Кітап ------------------Балапандар
Бала ---------------- апалар -----------------дәптер ----------------қаламдар
Айнұр -------------- әжелер-----------------өшіргіш--------------- терезелер

Қорытынды: сұрақ-жауап алу арқылы сабақты аяқтау.



Ұқсас жұмыстар

АҚ «Шардара СЭС» (су электр станциясы) мәліметтерінің негізінде дебиторлық қарыздардың есебі мен аудитінің мәселелерін зерттеу және оларды жетілдіру
АҚ «Шардара СЭС» (су электр станциясы) мәліметтерінің негізінде дебиторлық қарыздардың есебі мен аудитінің мәселелерін зерттеу
Дебиторлық қарыз
Дебиторлық қарызды талдау
Станция және станциялардың түрлері
Шымкент тасымалдау бөлімшесінің техникалық сипаттамасы
«Достық» станциясы арқылы халықаралық көлік қызметінің болашақтағы даму жолдары
Ақпараттық желілерді оқу үрдесіне пайдалану
Станцияларды электрлік орталықтандыру
Сұрыптаушы төбешіктің техникалық жабдықтандырылуы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
Тайбағар Тұрланұлы (1827, Алматы облысы Жамбыл ауданы Қазыбек бек темір жол станциясы - 1881, сонда) - би, Ұлы жүз шапырашты руының әжіке тармағынан шыққан
Салыстырып тексеру
Табу керек: (тексерумен)
Межелік бақылау 1 (МБ1) бойынша тезаурустық тексеруге мына тақырыптар бойынша тесттер жасалған
Салықтық тексерулердің экономикалық мазмұны
Тексеру жөндеу
Тексеру нәтижелері