Жарысымыз допты мәреге жеткізу

"Спортты – біз сүйеміз" Отбасылық жарыс.

Мақсаты: Балалар ата – аналарды спорттық ойындарды орындата отырып спортқа деген қызығушылықтарын арттыру – Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Ι Барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Құрметті қонақтар ата – аналар, балалар бүгінгі "спортты біз сүйеміз" атты
Отбасылық жарысқа хош келдіңіздер.
Шынықсаң шымыр боласың,
Сауығып айдай толасың.
Спортты серік ете біл,
Денсаулығың мықты боларсың.

Назым: Денсаулық ол – күлдің,
Көңіл – күйің жадырай.
Денсаулық ол – жүруің,
Ешбір жерің ауырмай.

Нұрсұлтан: Денсаулық ол – шыныққан,
Барлық денең мүшесі.
Денсаулық ол – тыныққан,
Жүйке тамыр жүйесі.

Асылым: Басты байлық – денсаулық,
Бабаң айтқан даналық.
Сақта жолын сен тауып,
Осы шақтан, балақай.

Еркемай: Жақсы бала құлақ сап,
Айтқаныңды ұғады.
Төсегінен тұра сап,
Таза ауаға шығады.
Жақсы бала ол Анық,
Істемейді шалалық.
Тап – таза боп жуынып,
алады өзі таранып.

Асыланбек: Уа, халқым назар аудар денсаулыққа!
Өмірде бақыттысың денің сау да.
Денсаулық терең бақыт сөзді
Құр айтпаған ұлы Абай данамыз да.

Ендеше жарысқа қатысатын балалармен ата – аналарды шақырамыз.
(әр отбасы орындарына келіп тұрады).

Ал, құрметті халайық!
Жарысты енді көріңдер
Әділ қазы алқасы
Әділ баға беріңдер!
Жарысымызды бастамас бұрын, әділ баға беретін әділқазылар алқасымен таныстырайық.
1. № 13 "бөбек" бала – бақшасының меңгерушісі-------
2. № 13 "бөбек" бала - бақшасының әдіскері-----------
3.
Спорттың жарысымыз 5 болдың жүйемен бағаланады. Әр кезеңнен кейін әділ қазылар өз бағаларын береді.

Ал енді құрметті сайыскерлер!
Сіздерге сәт сапар!
Жарысымызды бастаймыз.
1. "Барыс" тобын ортаға шақырамыз.
Топтың ұраны: "Бәріміз біріміз үшін,
Біріміз бәріміз үшін".
2. "Жасұлан" тобын ортаға шақырамыз.
Топтың ұраны: "Біз балауса жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан".
3. "Қайсар" тобын ортаға шақырамыз.
Топтың ұраны: "Біз шымыр сергек денеміз,
Өнер сүйер өренбіз".
4. "Қыран" тобын ортаға шақырамыз.
Топтың ұраны: "Спорт деген өнерге,
Ат саламыз бәріміз".

1 – ші Жарысымыз "допты" мәреге жеткізу.
(ойынның шартымен таныстырып, көрсету).
(әзіл қазылардың ұпайларын тыңдау).

2 – ші Жарысымыз "баулинг" деп аталынады.
(ойынның шартымен таныстырып, көрсету).
(әзіл қазылардың ұпайларын тыңдау).

3 – ші Жарысымыз "кенгуру" деп аталады.
(ойынның шартын түсіндіру, доп екі аяқтың ортасына қысып секіріп келу).
(әзіл қазылардың ұпайларын тыңдау).

4 – ші Жарысымыз "өрмелеу" деп аталады.
(ойынның шартын түсіндіру)
(әзіл қазылардың ұпайларын тыңдау).

5 – ші Жарысымыз "вилосипед" деп аталады.
(әр отбасы баласын велосипедке отырғызып кедергілерден мүдірмей өту).
(әділ қазылардың ұпайлары).

6 – ші Жарысымыз "кім жылдам" деп аталады. Әрбір топ өз баласымен құрсау ішінде кедергілерден жылдам өтіп келу.

ІІІ Қорытынды бөлім.
Жарысымыз мәре келіп жетті. Енді жеңімпаздарды анықтап марапаттау.
Сөз кезегі әділ қазыларға беріледі. Сонымен қатар жарысқа қатысқан балалармен ата – аналарына алғыс хат сыйлықтар табыс етіледі.
Құрметті қонақтар! келгендеріңізге көп – көп рахмет.



Ұқсас жұмыстар

Дене шынықтыру дамуында жарыстың маңызы
«Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі» атты әдістемелік нұсқау
Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі әдістемелік нұсқаулық
Қазақтың ұлттық ойындары туралы
Мектепке дейінгі жастағы балаларға дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру
Жүгіру
Ұлттық ойындар
Мектепке дейінгі дене әдістемесінің мақсаты мен міндеттері
Шаңғымен трамплиннен секіру
Математика сабағында қолданатын дидактикалық ойындар
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Білімді деңгейлеп беру технологиясын игеру арқылы оқушыларға білімді мемлекеттік стандарт игеруге қол жеткізу
Адамның тілі айтып жеткізе алмайтын сөзді қамшы арқылы жеткізу қазақ салтының ертеден қалыптасқан дәсүрі
Жеткізушілерге болған кредиторлық қарыздардан
Домалаған заттарды қуып жету Допты қуып жету
A. өз ойын жүйелi түрде айтып жеткiзу қабiлетi
Допты беру мен қағып алу
Доптың суретін көрсету
Білімнің сара жолы бастауыштан басталатынын, бастауышта алған білімнің негіз болып қаланатынына көз жеткізу
Ақпарат көзі, қабылдаушы мен жеткізу ортасы