Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар
Бауырсақтың үйге оралуы
Бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Шығармашылық Денсаулық
Кіші сала: Шығармашылық Сурет салу. Денсаулық Дене тәрбиесі
Мақсаты: Заттарды салыстыру дағдысын дамыту. Балалардың геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту; дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш. Ұқыпты жұмыс істей білуге үйрету. Есте сақтау қабілеттерін дамыту, ертегілерге деген қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі карточкалар, Воскобович ойыны, интерактивті тақтадағы суреттер.
Сөздік жұмыс: Айлакер, қу
Мотивациялық қозғаушы
Ата мен әженің жылап, балалардан бауырсақты тауып берулеріне көмек сұрағанын көрсетеді.
Ұйымдастырушылық ізденіс
(Бауырсақ соқпақ жолмен домалап бара жатқанын көрсетіледі)
Балалар бауырсақ қайда кеткенін қарайық.
(Таңғалады)
- Балалар мынау не?
- Сәлеметсіз бе, Қоян! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Қоян: Білемін, бірақ сендер ең алдымен маған, мына менің сәбіз бен алмамның қанша екенін санап беруге көмектессеңдер ғана, оның қайда кеткенін айтамын.
Балалар көмектесеміз бе?
(Әрбір баланың алдында жеке карточкалар)
- Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар?
- Қоянда қанша алма бар, санаңдар?
Салыстыру.
- Қайсысы көп, сәбіз бе әлде алма?
- Олар тең болу үшін не істеу керек?
Қоян: Рахмет балалар, маған көмектестіңдер. Бауырсақ қасқырдың апанына қарай кетті. Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Қасқыр шығады)
- Сәлеметсіз бе, Қасқыр! Сен бауырсақтың қайда кеткенін көрдің бе?
Қасқыр: Көрдім, бірақ айтпаймын, ең алдымен мынаның не екенін тауып беріңдер.
Ойын: Төлдерін тап
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін бекіту.
(Әуен қосылады)
Қасқыр: Рахмет балалар, маған көп көмектестіңдер. Енді Бауырсақтың қайда кеткенін айтайын. Ол Аюдың апанына қарай кетті.
Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Аю шығады)
- Сәлеметсіз бе, Аю! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Аю: Білемін, бірақ сендер ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, мынау қандай ертегілер?
Аю: Рахмет, балалар! Маған көп көмек бердіңдер. Бауырсақ Түлкінің ініне қарай кетті. Жол болсын!
(Балалардың алдынан Түлкі шығады).
- Сәлеметсіз бе, Түлкі! Сен бауырсақтың қайда екенін білесің бе?
Түлкі: Әрине, білемін!
Бірақ, оның қайда екенін
айтпаймын, ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, сосын ойланып көремін. Мынау үзінді қандай ертегілерден алынған және немен аяқталғанын мазмұндап беріңдер?
Түлкі: Рахмет балалар, сендер менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар, сол үшін мен сендерге бауырсақты қайтарып беремін. Сау болыңдар!
(Бауырсақты атасы мен әжесіне қайтарады).
Балалар топқа оралатын кез келді
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда математикалық ойын - есептердің маңыздылығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін оқытудағы жалпы дидактикалық принциптер
Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Протококк балдырлардың биохимиялық ерекшеліктері
Совет Рақымбайұлы Әлімқұлов
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫН БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Есет Көтібаровтың хиуалықтарға қарсы күресі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Шылым шегу барысында не нәрсе болады